• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Det var riktigt snyggt! Tack Mr. @MaBr skall höra om det går att köpa till sig ett svart datumhjul.

Såg den här på WUS igår och det ser riktigt bra ut. Dags att modda med svart hjul?
:D
IMG_20201102_221729_115.jpg

Sjukt dyrt för den där. Jag tror att tavlan är äkta men det luktar Franken lång väg...
Verkligen. Har du sett såna där förbandsloggor på just 1521 innan, är bara nyfiken?
Tycker fortfarande loggan ser påklistrad ut med tillhörande luftbubblor och allt (som någon dessutom kört "nåltricket" på) 🇮🇹

Verkligen. Har du sett såna där förbandsloggor på just 1521 innan, är bara nyfiken?
Tycker fortfarande loggan ser påklistrad ut med tillhörande luftbubblor och allt (som någon dessutom kört "nåltricket" på) 🇮🇹
Nej, har bara sett det på 1553 tidigare. Det ser rätt fattigt ut så det förvånar mig inte om det är ditsatt i efterhand. 🤔

Gör du rätt i! Bättre att vänta tills någon är sugen än att ge bort den 😎 Den är ju cool som få! 🥳🥳
Exakt! Vill verkligen inte ge bort den och har inte bråttom, den är sjukt najs så den får stanna ett tag till 😃👍🏼

Snygg!
Jag var på vippen att slå till på den, men väntar nog ut en Tiger med "full lume" ändå.
Tack! Ja, den varianten är också riktigt cool. Hittar du en sådan så slå till, de börjar bli lite svåra att hitta (om man inte vill betala premium) 😁

Tillbaka
Topp