TackVackert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackVackert.
Såg den här på WUS igår och det ser riktigt bra ut. Dags att modda med svart hjul?
Jag köpte ett till min 1545 för typ 50 spänn på Ebay men det borde gå att fixa via en lokal urmakare också. Det är ju ett vanligt 2824 i den där precis som i min 1545.Det var riktigt snyggt! Tack Mr. @MaBr skall höra om det går att köpa till sig ett svart datumhjul.
Jag får inga bra vibbar alls, Fulgore loggan ser ut som ett tattigt klistermärke ditsatt i efterhand men jag har haft fel förr så ta det med en skopa saltDenna såg ju rätt mysig ut
https://www.ebay.it/itm/133566138297
Haha så kan det ju såklart vara och jag håller med nu när jag kollade lite mer noga Glöm den!Jag får inga bra vibbar alls, Fulgore loggan ser ut som ett tattigt klistermärke ditsatt i efterhand men jag har haft fel förr så ta det med en skopa salt
Vågat att chansa med 1500 Euro är allt jag säger hehe. Kan mycket väl vara legit också men det hade hjälpt med ett objekt att jämföra medHaha så kan det ju såklart vara och jag håller med nu när jag kollade lite mer noga Glöm den!
Sjukt dyrt för den där. Jag tror att tavlan är äkta men det luktar Franken lång väg...Vågat att chansa med 1500 Euro är allt jag säger hehe. Kan mycket väl vara legit också men det hade hjälpt med ett objekt att jämföra med
Verkligen. Har du sett såna där förbandsloggor på just 1521 innan, är bara nyfiken?Sjukt dyrt för den där. Jag tror att tavlan är äkta men det luktar Franken lång väg...
Nej, har bara sett det på 1553 tidigare. Det ser rätt fattigt ut så det förvånar mig inte om det är ditsatt i efterhand.Verkligen. Har du sett såna där förbandsloggor på just 1521 innan, är bara nyfiken?
Tycker fortfarande loggan ser påklistrad ut med tillhörande luftbubblor och allt (som någon dessutom kört "nåltricket" på)
Grym!! Snyggt fångat! GrattisNOS NIB dagens nyförvärv!
Fin! Men ingen Squale...Dagen till ära!
Fantastiskt fin! Gillar Berios logga, den passar så bra på Squale.NOS NIB dagens nyförvärv!
Gör du rätt i! Bättre att vänta tills någon är sugen än att ge bort den Den är ju cool som få!
Snygg!
Exakt! Vill verkligen inte ge bort den och har inte bråttom, den är sjukt najs så den får stanna ett tag tillGör du rätt i! Bättre att vänta tills någon är sugen än att ge bort den Den är ju cool som få!
Tack! Ja, den varianten är också riktigt cool. Hittar du en sådan så slå till, de börjar bli lite svåra att hitta (om man inte vill betala premium)Snygg!
Jag var på vippen att slå till på den, men väntar nog ut en Tiger med "full lume" ändå.
Man kan snöa in på klockor från flera tillverkare #confirmed. Klart du ska ha en SqualeAttans så fina bilder (framförallt dom PVD:ade) synd att jag är så insnöad på Sinn, annars hade jag nog köpt mig en Squale ;-)