Ja, det gör man! Men jag upplevde inte att det blev så mycket extra när jag köpte därifrånEn fråga ... Åker man på tull + moms från gnomon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det gör man! Men jag upplevde inte att det blev så mycket extra när jag köpte därifrånEn fråga ... Åker man på tull + moms från gnomon?
Hur mycket köpte du för? Är det inte 25% på hela beloppet?Ja, det gör man! Men jag upplevde inte att det blev så mycket extra när jag köpte därifrån![]()
I mina ögon den snyggaste moderna klockan från Squale. Enda jag hade eventuellt saknar är hajen, annars är det en fullpott.Jag lämnar den här lilla videon här för allmän beskådan
Vänta, va. Hur gick det så fort????Jag tänkte göra en paketöppning, men blev så jävla exalterad. Här har ni den! Onda Azzuro, och den är alldeles galet bra. Blir nästan lite yr när jag tittar på den
![]()
Tack, och jag hängde på låsetVänta, va. Hur gick det så fort????
STORT GRATTIS!![]()
En fråga ... Åker man på tull + moms från gnomon?
Jag tänkte göra en paketöppning, men blev så jävla exalterad. Här har ni den! Onda Azzuro, och den är alldeles galet bra. Blir nästan lite yr när jag tittar på den
![]()
Fan va trevlig! Den på ett mesh skulle vara kul att seJag tänkte göra en paketöppning, men blev så jävla exalterad. Här har ni den! Onda Azzuro, och den är alldeles galet bra. Blir nästan lite yr när jag tittar på den
![]()
Jag ska försöka, men det är som du säger. Fullständigt deliriumJösses så snabbt marscherat.
@Birchgrove Kan du formulera i ord vad du upplever eller är det fullständig delirium?
Yes! Mesh ska köpasFan va trevlig! Den på ett mesh skulle vara kul att se
Sjukt snygg är denJag ska försöka, men det är som du säger. Fullständigt delirium
Det är ju DHL, så då får man ju faktura på posten med moms och tull. Men jag har aldrig åkt på något när jag beställt från Gnomon. Bara DHL's avgifter. Men jag återkommer när jag fått fakturan.
Yes! Mesh ska köpas![]()
Ja jäkla vad fin den är!Jag tänkte göra en paketöppning, men blev så jävla exalterad. Här har ni den! Onda Azzuro, och den är alldeles galet bra. Blir nästan lite yr när jag tittar på den
![]()
Jag tänkte göra en paketöppning, men blev så jävla exalterad. Här har ni den! Onda Azzuro, och den är alldeles galet bra. Blir nästan lite yr när jag tittar på den
![]()
Ja, Gnomon bjöd på ett nato också. Men jag vet inte riktigt om jag tycker att det passar till den här. Grönt och gult var det.Ojoj! Det var en lyckad LE! Sjukt hur snabbt leveransens skedde också. Medföljde något gummi eller annat band?
Ja, Gnomon bjöd på ett nato också. Men jag vet inte riktigt om jag tycker att det passar till den här. Grönt och gult var det.
Edit: Bilder är ju kul.
![]()
Nej, det där är ett Gnomon-nato.Hm, det lät lite snålt kan jag tycka! Dessutom är ju inte natot tillverkat av Squale själva?
![]()

Jag köpte en Squale 1521! Kom inte ihåg exakt hur mycket det blev totalt, men landade väl kring 8k tror jaf, eftersom jag köpte ett mesh till. Kanske var 25%? Upplevde inte det som så mycket iafHur mycket köpte du för? Är det inte 25% på hela beloppet?
Ahhhhh!!!!Jag tänkte göra en paketöppning, men blev så jävla exalterad. Här har ni den! Onda Azzuro, och den är alldeles galet bra. Blir nästan lite yr när jag tittar på den
![]()
FAN vad snygg den är!! Stort GRATTIS!! Otroligt snygg! Jag ångrar ju att jag inte hängde på låset där...Jag tänkte göra en paketöppning, men blev så jävla exalterad. Här har ni den! Onda Azzuro, och den är alldeles galet bra. Blir nästan lite yr när jag tittar på den
![]()
Kommer en till leverans i augusti!Otroligt snygg! Jag ångrar ju att jag inte hängde på låset där...
Nu kan ju inte jag säga vad ni ska köpa eller inte köpa.
Men detta är fan något extraordinärt, så ställ er i kö och handla
Tavlan är det bästa jag sett.
Den här är väl värd att vänta på.Fan vad härligt men samtidigt extremt jobbigt atthöra för det gör väntan än mer jobbig
Du kan förövrigt ha den bästa mittfältaren som avatar, då fotboll var roligt![]()
Anmälde intresse/mejl i förrgår så bara hoppas man hinner när det är dags för nästa släppNu kan ju inte jag säga vad ni ska köpa eller inte köpa.
Men detta är fan något extraordinärt, så ställ er i kö och handla
Tavlan är det bästa jag sett.
Japp. Galet sugen!Kommer en till leverans i augusti!
Får hoppas att några glömt bort den till augustiFasen det är ju inte bra om vi KS:are slåss om de få klockorna som släpps...