• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Jag tänkte göra en paketöppning, men blev så jävla exalterad. Här har ni den! Onda Azzuro, och den är alldeles galet bra. Blir nästan lite yr när jag tittar på den :)
20180702_163557~3.jpg

Jösses så snabbt marscherat.
@Birchgrove Kan du formulera i ord vad du upplever eller är det fullständig delirium?
Jag ska försöka, men det är som du säger. Fullständigt delirium :D
Det är ju DHL, så då får man ju faktura på posten med moms och tull. Men jag har aldrig åkt på något när jag beställt från Gnomon. Bara DHL's avgifter. Men jag återkommer när jag fått fakturan.
Fan va trevlig! Den på ett mesh skulle vara kul att se
Yes! Mesh ska köpas :)

Jag ska försöka, men det är som du säger. Fullständigt delirium :D
Det är ju DHL, så då får man ju faktura på posten med moms och tull. Men jag har aldrig åkt på något när jag beställt från Gnomon. Bara DHL's avgifter. Men jag återkommer när jag fått fakturan.

Yes! Mesh ska köpas :)
Sjukt snygg är den :) väntar på mail från gnomon

Hur mycket köpte du för? Är det inte 25% på hela beloppet?
Jag köpte en Squale 1521! Kom inte ihåg exakt hur mycket det blev totalt, men landade väl kring 8k tror jaf, eftersom jag köpte ett mesh till. Kanske var 25%? Upplevde inte det som så mycket iaf :D

Nu gäller det bara att hinna med när resterande 40 släpps vilket känns stressande
Ja, sånt hjärta och ledarskap finns det inte mycket av idag..

Tillbaka
Topp