Jag börjar hålla tummarna för det redan nuFår hoppas att några glömt bort den till augusti![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag börjar hålla tummarna för det redan nuFår hoppas att några glömt bort den till augusti![]()
Har aldrig varit så sugen som nu! Min kommer imorgonJag tänkte göra en paketöppning, men blev så jävla exalterad. Här har ni den! Onda Azzuro, och den är alldeles galet bra. Blir nästan lite yr när jag tittar på den
![]()
. Hur såg boxen ut? Köpte du mocha strap?Boxen är en vanlig Squale-box med sin vanliga rulle. Och köpte min på tan leather. Ska beställa mesh idag.25% på belopp
Har aldrig varit så sugen som nu! Min kommer imorgon. Hur såg boxen ut? Köpte du mocha strap?
Jag kan ta lite fler bilder ikväll, efter matchen. Om vi vinner
Och såg den annonsen, jag förstår inte hur man kan uppfatta färgen fel. Det är en pastellblå sunburst tavla, ganska precis som bilderna visar.
Och jag gillar lädret, även om det kanske inte håller någon lyxklass. Det passar bra till klockan helt enkelt, men jag kommer ändå köpa ett mesh samt några andra band.
England känns starkare tycker jag, men å andra sidan är jag kass på att tippa....Tur för mig att vi vann mot Schweiz så det kommer lite fler bilder
Snackade med dem, de ville ha 60$ om man valde bort lädret och tog ett mesh istället..
Gedigen insats av Sverige idag, blir det England eller Colombia nästa?
Kom idagLE 1521
![]()
![]()

Riktigt trevlig! Grym klocka för priset. Har nog tittat på handleden 100 ggr på en timmeHur upplever du den då? Snabbrecension?
Ser riktigt grym ut på mesh alltså.
GrattisKom idagLE 1521
![]()
![]()
Så satans snygg!! Den där tavlan alltså... galet fin! Stort grattisKom idagLE 1521
![]()
![]()
Läderbandet hade ingen höjdar kvalitet. Relativt tunt, sladrigt, obefogat stora bandhållare. Dock är smaken som bakenRiktigt trevlig! Grym klocka för priset. Har nog tittat på handleden 100 ggr på en timme![]()
Riktigt snygg!Kom idagLE 1521
(Ej orginal mesh)
![]()
![]()
Den är ju bara så snygg!!!!Kom idagLE 1521
(Ej orginal mesh)
![]()
![]()
Squale is a small familiar Italian company located in Milan that has been producing watch parts for watch companies since 1946.Helt novis på märke och modell, men stort tack för ni adderade Intel till kunskapsbanken i o m denna tråd.
Hej, sista batchen (nr 41 av totalt 80) är inte såld ännu. Klicka på notify så får du info ang när den andra batchen är redo för försäljning. Lycka till!Den är ju bara så snygg!!!!
Säg till när du skall sälja![]()
Jo jag står med på den listan.Hej, sista batchen (nr 41 av totalt 80) är inte såld ännu. Klicka på notify så får du info ang när den andra batchen är redo för försäljning. Lycka till!
Är det Squales egna mesh som gäller eller har ni andra bra alternativ?
Tänker främst till Onda Azzuromodellen då främst.
Är det Squales egna mesh som gäller eller har ni andra bra alternativ?
Jag beställde ett från Strapcode, har dock inte fått det än.
Yes, så är min uppfattning efter att ha burit den ett par dagar. Har haft fullt upp på jobbet inför semestern, så jag återkommer med mer bilder och intryck.Vilken modell högg du där? Får gärna dra en minirecension sen om du har lust.
Klockan ser bra ut på flertal band, verkar som den passar på det mesta.
Fram tills i går har jag inte varit imponerad av Squales mesh, men numera så är det ett bra alternativ. Det är lite tyngre, förmodligen pga sitt system för att korta av det. Men numera passar det klockan bra!Är det Squales egna mesh som gäller eller har ni andra bra alternativ?
Det som bör påpekas är att Watchgeckos mesh är väldigt långt i sitt kortaste utförande. Med extra länkbitar bortplockade och mikrojusteringen på innersta hålet så är meshet 15 cm. Med en klocka med L2L på 48 mm så bör man ha ca 20 cm handleder för att inte se ut som en bilhandlare från orten.WatchGecko erbjuder ett mesh som många verkar uppskatta, nu med nedsatt pris t.o.m! Finns i polerad eller satinerad finish
https://www.watchgecko.com/geckota-stainless-steel-watch-strap-milanese-mesh-22mm.php
Jag har inte Squale mesh. Har läst för många sämre recensioner om just deras eget mesh. Jag gillar tunt och tättÄr det Squales egna mesh som gäller eller har ni andra bra alternativ?