Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oki Jag gillade denna varianten mer. Därav min nyfikenhet Fin kombo i vilket fall. Den där Synchron måste jag med få tag i känner jagOsäker på vilken modell denna tavla hör hemma i men ja, rätt tavla har mer orange på index bl a.
Dessa om jag förstått rättVem är återförsäljaren för Squale i Sverige idag?
De har ju inga av de nya modellerna, typ Superblue - eller 2002Dessa om jag förstått rätt
Du sökte efter Squale - Klockor & Smycken
klockorochsmycken.se
Björkegrens Ur på Kungsholmen i Stockholm har också Squale. Såg det härom dagen! Tillhör StjärnurmakarnaVem är återförsäljaren för Squale i Sverige idag?
I butik?Björkegrens Ur på Kungsholmen i Stockholm har också Squale. Såg det härom dagen! Tillhör Stjärnurmakarna
Yes, fysisk butik! Kan knäppa någon bild någon dag på deras utbud. De har i skyltfönstret och på affisch utanförI butik?
Tack gärna!Yes, fysisk butik! Kan knäppa någon bild någon dag på deras utbud. De har i skyltfönstret och på affisch utanför
New TropicLike a boaorm! Körde det lite mjukare "New Tropic" gummit på min gamla, värt att testa om du lyckas lägga vantarna på ett
Det är inte samma...bara för att krångla till det lite. New Tropic är som sagt mjukare, smalnar av mer vid spännet samt har metallkeepersNew Tropic
Aha.Det är inte samma...bara för att krångla till det lite. New Tropic är som sagt mjukare, smalnar av mer vid spännet samt har metallkeepers
hehe, det är en jäkla djungel, tror ditt kallas Super Tropic om jag minns rättAha.
Då har jag old tropic
Bra fråga, Squale har stuvat om och bantat ner sitt bandutbud ganska rejält på sistone. Orange fanns dock aldrig till salu löst utan var speziale som vissa fick med förra våren/sommaren (både som Millefori och Tropic, givetvis har Mr Squale @MaBr båda varianterna)Vart fasen får man tag i ett orange squaleband? Har sökt med ljus och lykta.
Bara för att göra det ännu mer omständlig så kan jag meddela att jag fick med både metall- och gummi-keepers till mitt New Tropic...Det är inte samma...bara för att krångla till det lite. New Tropic är som sagt mjukare, smalnar av mer vid spännet samt har metallkeepers
Ja, alltså... Någon kanske borde ha stoppat en tidigare. Gick igenom mina Squale original-band nu och det var något fler än jag kommer ihåg att jag har köpt...Bra fråga, Squale har stuvat om och bantat ner sitt bandutbud ganska rejält på sistone. Orange fanns dock aldrig till salu löst utan var speziale som vissa fick med förra våren/sommaren (både som Millefori och Tropic, givetvis har Mr Squale @MaBr båda varianterna)
Hoppsan, här vill jag nog ordinera ett stycke utförsäljning för att senare kunna friskförklara dig.Ja, alltså... Någon kanske borde ha stoppat en tidigare. Gick igenom mina Squale original-band nu och det var något fler än jag kommer ihåg att jag har köpt...
När det gäller orange gummi så har jag dålig koll på Squales nuvarande utbud.
Aldrig i livet! Måste ha minst två uppsättningar per klocka så...Hoppsan, här vill jag nog ordinera ett stycke utförsäljning för att senare kunna friskförklara dig.
//Dr Kahm
Har Squale förresten uppdaterad 1521 eller är det bara bilderna som spökar? När jag jämförde i somras då jag funderade på en modd så kom vi fram till att vridringsinläggen är identiska på polerade och blästrade men på de här bilderna ser den polerade ut att gå mer mot guld/brunt?
Det syns väldigt tydligt om man förstorar upp bilderna och den polerade verkar antingen vara äldre och har blivit patinerad med tiden eller så är det någon slags fejkpatina? Se lumeplupp osv.
Ja, jag har inte hört något om en uppdatering och det känns som att det borde vara p.g.a. ljuset men samtidigt ser det så väldigt annorlunda ut. Nedtill ser de ganska lika ut men upptill ser det nästan ut att vara två helt olika modeller.Jag tror det är ljuset på bilderna som skiljer...
Visste att du hade en go samling men vafan?!?!Ja, alltså... Någon kanske borde ha stoppat en tidigare. Gick igenom mina Squale original-band nu och det var något fler än jag kommer ihåg att jag har köpt...
När det gäller orange gummi så har jag dålig koll på Squales nuvarande utbud.
Jaaaa, inte ens jag visste att det var sådär många. Ibland är det bättre att inte veta...Visste att du hade en go samling men vafan?!?!
Tack gärna!
Då dår det bli en resa kungsholmen! Tack!På stjärnurmakarna på fleminggatan i Stockholm
Trodde det inte förrän jag såg det
Ojojoj, trevligt! De verkar ha ett skapligt utbud också, det är riktigt bra. Inga 2002or dock, vilka fegisar! Vad tyckte du om SuperBlue i verkligheten och hur upplevde du färgen? Är väldigt sugen på en sån...På stjärnurmakarna på fleminggatan i Stockholm
Kul med Squale i butik men lite höga priser?På stjärnurmakarna på fleminggatan i Stockholm