Nu slapp jag dit och fota, tack!På stjärnurmakarna på fleminggatan i Stockholm
Trodde det inte förrän jag såg det
Bra utbud
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu slapp jag dit och fota, tack!På stjärnurmakarna på fleminggatan i Stockholm
Trodde det inte förrän jag såg det
14400:- för en Matic, jag tar tre Antar man är bortskämd med rabatter och dylikt, kanske går att få där med förvisso.Kul med Squale i butik men lite höga priser?
Kunde dom inte ansträngt sig lite mer och iaf centrerat vridringarna?
Känns rätt svettigt. Skulle man beställa samma klocka från Gnomon så skulle den landa på 12000:- inkl tull och 25% moms och man har den i brevlådan på tre dagar. Det är alltid trevligt att stödja lokala säljare men jag vet vad jag hade valt. Alla modellerna ovan är 1000-2000kr billigare om man köper från Gnomon.14400:- för en Matic, jag tar tre Antar man är bortskämd med rabatter och dylikt, kanske går att få där med förvisso.
Jag blir så jäkla glad när jag ser den där på din arm. Sjukt bra!
Precis så!Känns rätt svettigt. Skulle man beställa samma klocka från Gnomon så skulle den landa på 12000:- inkl tull och 25% moms och man har den i brevlådan på tre dagar. Det är alltid trevligt att stödja lokala säljare men jag vet vad jag hade valt. Alla modellerna ovan är 1000-2000kr billigare om man köper från Gnomon.
På tal om Gnomon så har jag helt missat att de har återlanserat den här gamla LE'n!
Jag tycker att den är coolare än den vanliga men sen gillar jag verkligen målade index, det är mer retro-coolt på en Squale.Precis så!
Gillar den där också, inte så mycket när den kom första gången men den har växt i mina ögon
Kul Känns så jäkla rättJag blir så jäkla glad när jag ser den där på din arm. Sjukt bra!
Det kostar att ha lager av klockor, lokal och personal. Om jag bestämmer mig för att köpa något de har inne betalar jag gärna någon tusenlapp extra för besväret att ha fått prova och känna på klockorna...Kul med Squale i butik men lite höga priser?
Kunde dom inte ansträngt sig lite mer och iaf centrerat vridringarna?
WOHOO! Äntligen! så jäkla bra! Tack själv kompis!
Gnomon har också butik, lager och personal...Det kostar att ha lager av klockor, lokal och personal. Om jag bestämmer mig för att köpa något de har inne betalar jag gärna någon tusenlapp extra för besväret att ha fått prova och känna på klockorna...
Tyckte färgen var bättre i verkligheten än på bild! Inte riktigt fastnat för kombinationen med vridringen men allt som allt väldigt trevlig ändå!Ojojoj, trevligt! De verkar ha ett skapligt utbud också, det är riktigt bra. Inga 2002or dock, vilka fegisar! Vad tyckte du om SuperBlue i verkligheten och hur upplevde du färgen? Är väldigt sugen på en sån...
Ja det är dyrt, med tanke också på vad det kan gå för beggat! Men känns som att de svenska återförsäljarna ligger där nu? Zackrissons låg kanske lite lägre när det begav sig...14400:- för en Matic, jag tar tre Antar man är bortskämd med rabatter och dylikt, kanske går att få där med förvisso.
Kul! Hur upplever du färgen, är den ljusblå eller mörkblå? Det skiljer så mycket mellan bilderna man ser på den. Jag tycker att den vridringen ser kanon ut till den klockan, påminner om de gamla som var helt i stål och etsade. Hade varit kul om de hade tagit tillbaka den tekniken men jag antar att det hade varit för dyrt. Bra anledning att slänga in en bild på vad som kan vara en av de snyggaste klockorna som Squale någonsin har tillverkat!Tyckte färgen var bättre i verkligheten än på bild! Inte riktigt fastnat för kombinationen med vridringen men allt som allt väldigt trevlig ändå!
Bäst var ju i alla fall Gripenbro när han hade Squale. Sålde Matic för 9200kr och då gick det ändå att pruta...Ja det är dyrt, med tanke också på vad det kan gå för beggat! Men känns som att de svenska återförsäljarna ligger där nu? Zackrissons låg kanske lite lägre när det begav sig...
He, jo det är klart. Men jag tror större delen av deras försäljning är online. Sen är just butikspersonal ganska dyrt i Sverige jämfört med de flesta andra länder.Gnomon har också butik, lager och personal...
Ja precis, vridringen är toppen! Tycker aldrig helheten har gjort sig rättvis på bild nu när jag sett den irl, tycker den blåa känns mörkare, mer djup osv. Kanske beroende på om den har svart eller blått band.Kul! Hur upplever du färgen, är den ljusblå eller mörkblå? Det skiljer så mycket mellan bilderna man ser på den. Jag tycker att den vridringen ser kanon ut till den klockan, påminner om de gamla som var helt i stål och etsade. Hade varit kul om de hade tagit tillbaka den tekniken men jag antar att det hade varit för dyrt. Bra anledning att slänga in en bild på vad som kan vara en av de snyggaste klockorna som Squale någonsin har tillverkat!
Bäst var ju i alla fall Gripenbro när han hade Squale. Sålde Matic för 9200kr och då gick det ändå att pruta...
Kan ju bero på att det är hitte-på / hajpa-upp-taktikVet inte om vi fortfarande pratar om detta eller om det är relevant i tråden men nu har Maggi spottat ur sig en ny modell. Fortfarande väldigt märkligt att de inte verkar sälja dem någonstans bara...
Mmm, måste ju vara något sånt. De verkar ha riktiga bilder i alla fall men inga ws. Sen har de exakt samma bildtext på alla inlägg.Kan ju bero på att det är hitte-på / hajpa-upp-taktik
Har ju inte sociala medier och sånt, men är det någon som ens sett en riktig WS-bild på klockorna i fråga?
April april...?Vet inte om vi fortfarande pratar om detta eller om det är relevant i tråden men nu har Maggi spottat ur sig en ny modell. Fortfarande väldigt märkligt att de inte verkar sälja dem någonstans bara...
I wish...April april...?
Snyggt att loggan inte är centrerad! Det betingar premiumpris.Vet inte om vi fortfarande pratar om detta eller om det är relevant i tråden men nu har Maggi spottat ur sig en ny modell. Fortfarande väldigt märkligt att de inte verkar sälja dem någonstans bara...
StenhårdSorry för spam men har väntat 3 veckor på att få bära denna
Tack Ja det har inte varit helt enkelt att låta bli som du vet Var dock en rejäl belöning att se fram emotStenhård
Så gött att du får bära den nu, sjukt välförtjänt