• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Är det något som sitter på ett sånt här Squale-gummi i 20mm eller vet var man kan få tag på ett?
PSX_20210407_202828.jpg
Hade ett blått, det var ganska hårt men nu var det inte något av det du ville ha reda på, hej då.

Någon här som beställt barton gummi från deras sida? Har väntat en månad nu utan att höra nått. Spårar jag det ser jag att de snurrat runt lite i staterna men inget sedan dess.

Lite OT men vet ju att ni har koll ;)

Någon här som beställt barton gummi från deras sida? Har väntat en månad nu utan att höra nått. Spårar jag det ser jag att de snurrat runt lite i staterna men inget sedan dess.

Lite OT men vet ju att ni har koll ;)

Fick hem en leverans igår. Dessvärre kan jag inte svara på din fråga då jag är otålig gällande leveranstid, tull osv så jag har alltid valt DHL Express, kostar någon hundring men framme på ca. 5dagar till norra Sverige :)

Du får ett Yay av mig! Jag tycker det passar både stil- och färgmässigt. Kanske att hårdvaran skulle matchat mer men man kan ju inte få allt här i världen. :)
Ni gör det inte lätt för mig, jag vet inte vad jag tycker och ni hjälper inte till! 😁 Håller med men köpte det begagnat så då gick det inte att välja färg på hårdvaran. 😟 Inte ofta man ser 18mm Erika's så fick ta det som fanns.

Tycker det lirar bra, hade möjligtvis varit snyggare med PVD-spänne för att matcha boetten men tycker i stort sett att det funkar. Hur upplever du kvalitén på bandet jämfört med andra MN-varianter från andra märken?
Förutom originalet så har jag inte testat något som kan mäta sig med Erika's. Sen anser jag inte att de är värda pengen de kostar nya nu, det är på gränsen till löjligt. 🤨

Tillbaka
Topp