Hade ett blått, det var ganska hårt men nu var det inte något av det du ville ha reda på, hej då.Är det något som sitter på ett sånt här Squale-gummi i 20mm eller vet var man kan få tag på ett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade ett blått, det var ganska hårt men nu var det inte något av det du ville ha reda på, hej då.Är det något som sitter på ett sånt här Squale-gummi i 20mm eller vet var man kan få tag på ett?
Meh, sluta... Jag har faktiskt inte ett sånt!Ja du behöver lite fler Squale-gummin
Nä, tack för inget. Jag har också ett blått och tycker att det är okej faktiskt. Vill fortfarande ha!Hade ett blått, det var ganska hårt men nu var det inte något av det du ville ha reda på, hej då.
@Jeser90 Prova även 17track.net för bättre spårningsresultat.Någon här som beställt barton gummi från deras sida? Har väntat en månad nu utan att höra nått. Spårar jag det ser jag att de snurrat runt lite i staterna men inget sedan dess.
Lite OT men vet ju att ni har koll
Någon här som beställt barton gummi från deras sida? Har väntat en månad nu utan att höra nått. Spårar jag det ser jag att de snurrat runt lite i staterna men inget sedan dess.
Lite OT men vet ju att ni har koll
Du frågar så jag kommer svara ärligt: nay.. Tycker inte helt det gröna passar in, och det är något med stretchen som inte passar med själva klockan...Fick hem ett 18mm Erika's till PescaSuben igår. Yay or nay?
Jag tycker att det gröna är helt okej på klockan men jag tycker inte heller att bandet passar stilmässigt. Får nog bli tillbaka till vintage-tropic igen.Du frågar så jag kommer svara ärligt: nay.. Tycker inte helt det gröna passar in, och det är något med stretchen som inte passar med själva klockan...
Du får ett Yay av mig! Jag tycker det passar både stil- och färgmässigt. Kanske att hårdvaran skulle matchat mer men man kan ju inte få allt här i världen.Fick hem ett 18mm Erika's till PescaSuben igår. Yay or nay?
Tycker det lirar bra, hade möjligtvis varit snyggare med PVD-spänne för att matcha boetten men tycker i stort sett att det funkar. Hur upplever du kvalitén på bandet jämfört med andra MN-varianter från andra märken?Fick hem ett 18mm Erika's till PescaSuben igår. Yay or nay?
Håller medDu får ett Yay av mig! Jag tycker det passar både stil- och färgmässigt. Kanske att hårdvaran skulle matchat mer men man kan ju inte få allt här i världen.
#metooHåller med
Äh, du kommer väl flippa den inom en vecka som vanligt Vilken blir det?Imorgon kommer jag får göra entré här i tråden med min första Squale! Ska bli riktigt spännande att se om det är något för mig och om den lever upp till mina förväntningar
Förmodligen, men siktar på att äga i 2 veckor 1521 full lume blir det. Varit sugen på en full lume länge, och när jag såg Squale 1521 så fastnade jag direkt!Äh, du kommer väl flippa den inom en vecka som vanligt Vilken blir det?
Fin som snus den Härliga boetter och vansinnigt intressant märke om man djupdyker (höhö) i ämnet.Förmodligen, men siktar på att äga i 2 veckor 1521 full lume blir det. Varit sugen på en full lume länge, och när jag såg Squale 1521 så fastnade jag direkt!
Ni gör det inte lätt för mig, jag vet inte vad jag tycker och ni hjälper inte till! Håller med men köpte det begagnat så då gick det inte att välja färg på hårdvaran. Inte ofta man ser 18mm Erika's så fick ta det som fanns.Du får ett Yay av mig! Jag tycker det passar både stil- och färgmässigt. Kanske att hårdvaran skulle matchat mer men man kan ju inte få allt här i världen.
Förutom originalet så har jag inte testat något som kan mäta sig med Erika's. Sen anser jag inte att de är värda pengen de kostar nya nu, det är på gränsen till löjligt.Tycker det lirar bra, hade möjligtvis varit snyggare med PVD-spänne för att matcha boetten men tycker i stort sett att det funkar. Hur upplever du kvalitén på bandet jämfört med andra MN-varianter från andra märken?
Jag tycker det matchar kalasfint med den gula randen i bandet. Behåll!Fick hem ett 18mm Erika's till PescaSuben igår. Yay or nay?
Sitter fortfarande på i alla fall, det växer på mig. Så galet bekvämt med den lilla klockan på MN också, man märker inte att man har den på sig.Jag tycker det matchar kalasfint med den gula randen i bandet. Behåll!
Jag tycker med att den satt som en smäckSitter fortfarande på i alla fall, det växer på mig. Så galet bekvämt med den lilla klockan på MN också, man märker inte att man har den på sig.
Tack! Det får sitta kvar ett tag nu, känns väldigt bra på armen. Borde för övrigt använda den här klockan mer, den är störtskön.Jag tycker med att den satt som en smäck
Gör du helt rätt i! Helt magiskHar bestämt att denna ska få mera tid på handleden!
Skulle precis skriva samma sak, sjukt fin den där!Gör du helt rätt i! Helt magisk
Gör du helt rätt i! Helt magisk
Tackar och bockar! Ska se till att testa den med lite olika band också!Skulle precis skriva samma sak, sjukt fin den där!
Ser väldigt bra ut på det där lädret i alla fall men den ska lätt ha gummi eller mesh till sommaren.Tackar och bockar! Ska se till att testa den med lite olika band också!