• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Har precis fått hem en Onda Rosa (40-årspresent till min kära hustru) efter nästan ett kvartals väntan. Vill bara nämna att Klockor&Smycken i Jönköping har varit mycket tillmötesgående och kundfokuserade trots Squales oförmåga att hålla utlovade leveranstider. Köper gärna därifrån igen!
20210702_185013.jpg

Senast ändrad:
Kan lite kort uppdatera er om mitt support-ärende med Squale. Fick inget svar via officiella-warranty-claim men sen skickade jag ett litet halv-surt e-post till deras general-query låda och fick svar!

Jag påpekade att min klocka hade repor på tavlan och undrade om dessa gick på garantin? Visst! Vi skickar en ny tavla men vi har inte grön längre, du kan få svart eller blå. Visst hade det varit unikt med en 1521 med grön bezel och svart tavla, men jag var ändå inte helt nöjd. (först trodde jag inte de skulle föreslå något så udda, så jag uppfattade det som at de tänkte skicka en helt ny klocka!)

Efter några vändor frågade jag om jag inte kunde få ett mesh-bracelet som kompensation och fick ett ja. Så nu har jag ett sånt på väg! Oklart om jag behåller det eller kommer sälja det, men kul att supporten faktiskt är villiga att kompensera med något alls.

Edit: Postar bilden jag skickade till supporten. Den överdriver verkligen problemet, men det finns ju där!

Bilagor

• IMG_20210617_200128.jpg
    IMG_20210617_200128.jpg
    408.6 KB · Visningar: 22
Tillbaka
Topp