Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Blev väl bra på det natot.Leker lite med nyförvärvet.Det kupade glaset gör det problematiskt eftersom allting speglar sig men men...
![]()
![]()
Det sitter ju Selitta eller ETA i dem så du kan serva dem i princip var som helst.Var i huvudstaden servar ni er Squale?
Kan rekommendera det orangea Tropic-bandet från @Feskarn på Watchwear till den blåa 1521an. Sjukt bra!
![]()
![]()
Det kan du väl inte säga till mig, jag har ju både en blå och en full lume!Men, jag kan ju inte både ha en grön och en blå 1521. Sluta!
Borde finnas en hel del tycker jag. Såldes ju nya för inte alls längesenÄlskar den här
Är det någon här i tråden som ens har en Squale 1553? Verkar inte få något napp på min köpesannons
![]()
Ja men jag tycker ju detBorde finnas en hel del tycker jag. Såldes ju nya för inte alls längesen![]()
Snyggt! Beställde du både ny tavla och nya visare?Min 1545:a som började med guldindex men efter lite moddande är silvriga istället![]()
Tack!Snyggt! Beställde du både ny tavla och nya visare?![]()
Blev väldigt bra! Är inget fan av de guldfärgade detaljerna så det där blev ett riktigt lyft!Tack!
Yes, från gnomon. Glaset är ifrån Zackrisson![]()
Helt enig, svintråkig helt enkelt!Ny GMT med helblå vridringsinlägg. Inte min kopp te och något tråkigare än den tvåfärgade tycker jag.
![]()