Utan tvekan
![Rocket :rocket: 🚀](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f680.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Utan tvekan
Vem band är denGör band är dig band va av, håller med Nicke är bäst
Det är inte så ofta man ser blästrade mesh av någon anledning. Köp ett polerat eller borstat mesh och en blästerpistol på Biltema, är gjort på några minuter.vad tror ni? Till blästrad boett..är denna i videon mer mattad mesharmband? Vill verkligen ha mesh till min blästrade 1521a
Kör ju mattborstat Shark Mesh från Geckota på min Matic och tycker det lirar så sjukt mycket bättre än original mesh!vad tror ni? Till blästrad boett..är denna i videon mer mattad mesharmband? Vill verkligen ha mesh till min blästrade 1521a
Hmm, har aldrig sett en Squale med datumet klockan sex så det är ju lite spännande! Har fått ett tips om att den blir limiterad till 20ex men är inte bekräftat.Gnomon lade upp detta i sitt flöde och det tog en stund innan jag såg att det var Squale. Några gissningar kring vad det kan vara? En variant på Opaco?
![]()
Vet inte varför, men första jag tänkte på var en kompressor-dykare…Gnomon lade upp detta i sitt flöde och det tog en stund innan jag såg att det var Squale. Några gissningar kring vad det kan vara? En variant på Opaco?
![]()
Kanske, men helt utan indexmarkeringar i mörker känns för flummigt t.o.m för Squale. En ganska kass toolklocka hursomhelst.Vet inte varför, men första jag tänkte på var en kompressor-dykare…
Spännande!
![]()
Brukar tyvärr mest blir konstiga grejer när Gnomon är inblandade men verkar ju sälja ändå.Kanske, men helt utan indexmarkeringar i mörker känns för flummigt t.o.m för Squale. En ganska kass toolklocka hursomhelst.
Gissar på något "Blacked out" modetrendigt med tanke på att Gnomon är inblandade?![]()
Mjo, lät väl sådär brysk igen kan jag tro men önskar inget hellre än en ny kool Squale. Hoppet är det sista som överger en osv.Brukar tyvärr mest blir konstiga grejer när Gnomon är inblandade men verkar ju sälja ändå.Nu vill jag att de ska fixa något kul med Galeazzi-boetten, den har potential! Samma vridringsinlägg men i roligare färg, samma visare men med orange minut och någon mysig tavelfärg.
![]()
Känns lite "Ming"/"Tron" över det hela. Ska bli spännande att se vad det blir. Ngn som vet när den skulle släppas?Gnomon lade upp detta i sitt flöde och det tog en stund innan jag såg att det var Squale. Några gissningar kring vad det kan vara? En variant på Opaco?
![]()
Coming soon™. Bilden lades upp igår så den dyker förhoppningsvis upp under veckan.Känns lite "Ming"/"Tron" över det hela. Ska bli spännande att se vad det blir. Ngn som vet när den skulle släppas?
Är den inte snyggt repad så har du för lite repor.Nu svär man väl i kyrkan men det finns ju inga dumma frågor… Har en polerad 1521 som jag köpte beggad med förståelsen att det är en beater, då det var ganska mycket bruksspår. Älskar klockan men sjutton vad boetten är lättrepad. Det blir liksom ingen snygg patinarepning utan ser bara slitet ut. Kan man polera boetten, slipa eller blästra den eller ä
r det då bättre att köpa en annan variant?![]()
Och en bild, för inlägg utan bild är meh![]()
Precis!Hehe, touche! Så är det ju förstås, måste slita mer på den![]()
Grattis till grym klocka!Överlycklig just nu! Min första Squale!![]()
Det trista med PVD är att det ser ännu värre ut när man väl börjat få slitage. Damned if you do, damned if you don't!Precis!Skämt åsido så blir de där helpolerade boetterna alltid väldigt repiga. Jag vet faktiskt inte om de blästrade är mindre mottagliga för repor eller om det syns mindre, har aldrig ägt en sån från Squale.
I annat fall får du satsa på PVD om du gillar den looken för de tål väldigt mycket.
![]()
Vad är det där för band? Såg mysigt ut!
Bra val! Gillar också den matta variantenÖverlycklig just nu! Min första Squale!![]()
Imun #confirmed . just den här hade dessutom några år på nacken redan när den landade hos mig.Precis!Skämt åsido så blir de där helpolerade boetterna alltid väldigt repiga. Jag vet faktiskt inte om de blästrade är mindre mottagliga för repor eller om det syns mindre, har aldrig ägt en sån från Squale.
I annat fall får du satsa på PVD om du gillar den looken för de tål väldigt mycket.
![]()