Jo kör dom till när jag kopplat gitarren till datorn. Väldigt ärliga lurar men kanske lite väl platta för musik i mångas tycke.Kvalitetshörlurar där ser jag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo kör dom till när jag kopplat gitarren till datorn. Väldigt ärliga lurar men kanske lite väl platta för musik i mångas tycke.Kvalitetshörlurar där ser jag![]()
Platta, visst men det är också meningenJo kör dom till när jag kopplat gitarren till datorn. Väldigt ärliga lurar men kanske lite väl platta för musik i mångas tycke.![]()
GivetvisPlatta, visst men det är också meningen![]()
Legenden säger att det finns ett gäng såna där men minns inte hur många. Ska i alla fall vara tillverkade av Blancpain för en dykklubb I Göteborg! Vet inte hur mycket av det som är sant dock.Samma mystiska "Diving" som snurrar/snurrat runt på forumet eller ytterligare en?
![]()
![]()
Vintage divers "DIVING" watch 10ATM Brevet 503.305 cal ESA 536.121 Rare | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Vintage divers "DIVING" watch 10ATM Brevet 503.305 cal ESA 536.121 Rare at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Trodde vi kom fram till att det inte finns/funnits någon sådan dykklubb i GBG fast minns inte detaljernaLegenden säger att det finns ett gäng såna där men minns inte hur många. Ska i alla fall vara tillverkade av Blancpain för en dykklubb I Göteborg! Vet inte hur mycket av det som är sant dock.
Minns inte heller riktigt och kan inte hitta diskussionen. Stämmer säkert som du säger. Mmm, ganska svettigt pris på den där tycker jag.Trodde vi kom fram till att det inte finns/funnits någon sådan dykklubb i GBG fast minns inte detaljerna
Backtrackade tråden lite och det verkar vara samma nuffror på insida baklock... plus duktigt prispåslag då förstås.
Jo, den är ju frän men betala så mycket för nånting som ingen ens vet vad det är kanske blir svårt. Aja, inte vårt problem kanskeMinns inte heller riktigt och kan inte hitta diskussionen. Stämmer säkert som du säger. Mmm, ganska svettigt pris på den där tycker jag.![]()
Sån ska man haFår nog bli så att jag snor hustruns skinkfärgade Onda på julafton tror jag.![]()
![]()
Kanonfin!Min tredje Squale. Fattar inte hur jag kan ha missat denna. Så jävla bra! Otroligt nöjd![]()
![]()
Verkligen! Denna blir nog en keeper, är helt kär!Kanonfin!Älskar boetten och loggan på tavlan, riktigt kaxiga!
Har hört av en del att länken är sådär, men för mig funkar den bra. Den sitter bra, och trots and den är tung åker den inte upp och ner på min handled (utan att kännas klibbig på något sätt).Hej,
Jag är på jakt efter en ny dykare och har siktet inställt på antingen en Certina ds diver 38 mm eller en Squale 1545 och har beslutsångest. Jag har provat Certinan och den satt riktigt bra. Tyvärr har jag inte möjlighet att prova 1545 modellen, men hade tidigare en 1521 modell som satt riktigt bra.
Så min fråga är hur upplever forumet modellen? (Subjektiv fråga).
Tack!
Vart hittar man 1545:an på bilden att köpa?Hej,
Jag är på jakt efter en ny dykare och har siktet inställt på antingen en Certina ds diver 38 mm eller en Squale 1545 och har beslutsångest. Jag har provat Certinan och den satt riktigt bra. Tyvärr har jag inte möjlighet att prova 1545 modellen, men hade tidigare en 1521 modell som satt riktigt bra.
Så min fråga är hur upplever forumet modellen? (Subjektiv fråga).
Tack!
Gnomonwatches.Vart hittar man 1545:an på bilden att köpa?
Njaaa, dom har jag koll på och där är det slutsålt sen länge.Gnomonwatches.
Mejlade och enligt dem skulle de få in ett gäng om ca 4-6 v.Njaaa, dom har jag koll på och där är det slutsålt sen länge.![]()
Fint skinnband, matchar krämiga lumen. Original eller annat märke?Min tredje Squale. Fattar inte hur jag kan ha missat denna. Så jävla bra! Otroligt nöjd![]()
![]()
Hej på er, då jag inte längre har kvar min 1521 säljer jag både meshlänk och vintageläder. Kolla gärna i köp & sälj om intresse finns!
Plasten ser ut att sitta kvar så det är nog det som ser ut som repor."Har suttit på min 1521 för test i hemmamiljö"
Bor du i ett grustag eller? Ser så ut på claspen...
Nej då, inte så illa i verkligheten som på bild. Normalt skrivbords-slit bara."Har suttit på min 1521 för test i hemmamiljö"
Bor du i ett grustag eller? Ser så ut på claspen...
Tyvärr inte original, tror det heter Lynx.Fint skinnband, matchar krämiga lumen. Original eller annat märke?
Jag har haft två stycken. Gillar dem, men tyvärr lite för små för min smak (18,5-19 cm handled). När det kommer till dykare vill jag gärna ha minst 40 mm. Om jag minns rätt är det 18 mm mellan bandhornen.Hallu! Såg en i PVD på sälj idag och blev intresserad av att köpa nedan, någon som har haft en Squale Medium 36mm q in person och har intryck att dela med sig av?
Ser ju oerhört kort ut mellan luggarna, kanske något för litet tillochmed?![]()
Jag har haft tre stycken och älskar dem men storleken är ju en smaksak. Har bara kvar PescaSuben nu.Hallu! Såg en i PVD på sälj idag och blev intresserad av att köpa nedan, någon som har haft en Squale Medium 36mm q in person och har intryck att dela med sig av?
Ägt en, och skulle säga att den är 34mm istället för 36mm. Bärs litet som ovan beskrivet. Awco funkar bra att köpa via, det var där jag köpte min.Hallu! Såg en i PVD på sälj idag och blev intresserad av att köpa nedan, någon som har haft en Squale Medium 36mm q in person och har intryck att dela med sig av?