Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen Squale men högst vinnerGlaset på Matic är ju helt crazy!
![]()
![]()
My gawd!Ingen Squale men högst vinner(ej i min ägo längre).
![]()
...kunde bara inte låta bliMy gawd!Ja, det där slår man inte i första taget!
Helt sant!...kunde bara inte låta bli
Önskar fler tillverkare kunde lägga krut på just glaset, glas är vackert och kan göra den tråkigaste tavla spännande.
Jag menar, hur skulle en Matic te sig med platt glas?
Ja vill ha en sådan tröja, supercoolKan inte svara på om det är lagligt men jag har tryckt en tröja från en liknande sida. Squale vägrar ju att sälja merch så då tycker jag att det är mer ok.
![]()
https://www.redbubble.com/i/t-shirt/Squale-by-DakeReDesign/82537165.7H7A9Ja vill ha en sådan tröja, supercool
Jag vill inte vara sån. Jag tycker Matic är en underbar klocka, men just lumen på mina Squales är jag inte så imponerad av.Lumecheck med 30 sekunders exponering. Bra tryck!
![]()
Det är väl helt enkelt jag som inte är bortskämd med bra lume. Jämfört med andra klockor jag haft är denna helt klart bland de bättre. I och för sig är väl lume bland det absolut sista jag prioriterar i en klocka. Det är roligt att ta ett lumeshot då och då, men inget jag använder till vardags. Jag har en G-Shock på nattduksbordet när jag vill veta tiden på natten.Jag vill inte vara sån. Jag tycker Matic är en underbar klocka, men just lumen på mina Squales är jag inte så imponerad av.
Vad är det för godbit som vankas?!
![]()
Samma härSquale MMM åter på armen.
![]()
![]()
Ny nyhet är det, GMT har inte funnits i blått tidigare. Snygg tycker jag men kanske lite tråkig också. De borde verkligen byta ut den där kronan, den passar inte på en dykare.Inte så tokig, fick mail om att den släppts. Gammal nyhet?
Den kronan är svårjobbad också.Ny nyhet är det, GMT har inte funnits i blått tidigare. Snygg tycker jag men kanske lite tråkig också. De borde verkligen byta ut den där kronan, den passar inte på en dykare.