Landat i baslägret efter diverse uppdrag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som en väldigt tunn 2002a.
Ska bli kul att se.Ser ut som en väldigt tunn 2002a.
Japp! Gillar mönstret på vridringen. Kan bli bra!Ska bli kul att se.
Möjligt men det där svarta är svårslaget.Sugen på ett orange ISOfrane, tror att det kan bli snyggt.
Svart är alltid svart, säkert kort. Festligt med lite färg ibland för att pigga upp. Vi får se vad det blir. Har ett svart US GL831 på väg, det kan nog också bli bra.Möjligt men det där svarta är svårslaget.
Ett orange ISO skulle nog poppa ordentlig. Hur upplever du "van buren" originalgummit som följde med?Sugen på ett orange ISOfrane, tror att det kan bli snyggt.
Ser nästan ut som en 1553
Ja, jag tror också det. Sen har jag ju detta canvas från AndersW om jag inte vill köra all in orange. Något mer nedtonat men ändå en klick färg som matchar bra.Ett orange ISO skulle nog poppa ordentlig. Hur upplever du "van buren" originalgummit som följde med?
Väldigt snyggt canvas. Funderar på att införskaffa det nya Squale gummit, hur tjockt är det ungefär?Ja, jag tror också det. Sen har jag ju detta canvas från AndersW om jag inte vill köra all in orange. Något mer nedtonat men ändå en klick färg som matchar bra.
Tycker att det nya gummit känns bra faktiskt. Snyggt men framförallt skönt. Mjukt och följsamt.
Jag kan ordna liten jämförelsebilder med diverse band under morgondagen så ser du på ett ungefärVäldigt snyggt canvas. Funderar på att införskaffa det nya Squale gummit, hur tjockt är det ungefär?
En 2001 kanske?
Du har rätt! Ska bli riktigt kul att se vad de har hittat på.En 2001 kanske?
Squale Saphir
Squale Saphir for sale via Analog/Shift, New York City-based purveyor of fine vintage and superlative contemporary watches in Manhattan and online at analogshift.com.www.analogshift.com
Den vill jag ha! Skit.
Så sjukt bra släpp. Varför är den LE när jag inte har pengar att slänga på klockor? Jag vill ha! Perfekta dimensioner och bästa färgsättningen.
Livet!Så sjukt bra släpp. Varför är den LE när jag inte har pengar att slänga på klockor? Jag vill ha! Perfekta dimensioner och bästa färgsättningen.