• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Landat i baslägret efter diverse uppdrag.🤙
1000015233.jpg

Har bestämt mig för att köpa en Squale 1521, letar efter begagnad i första hand pga begränsad budget.
Men blir osäker hur värderingen ligger på begagnade då jag har sett de gå för olika (mellan 5 000 till 11 500 kronor).

Vad är ett rimligt pris för en begagnad 1521 som är 1-2 år gammal?

Såg att en 1521 Miliitaire som är lite äldre än 3 år i gott skick ligger ute på Tradera för 7 000 - 7 300. Är det ett rimligt pris?

Tacksam för hjälp🤗

Ett orange ISO skulle nog poppa ordentlig. Hur upplever du "van buren" originalgummit som följde med?
Ja, jag tror också det. Sen har jag ju detta canvas från AndersW om jag inte vill köra all in orange. Något mer nedtonat men ändå en klick färg som matchar bra.

Tycker att det nya gummit känns bra faktiskt. Snyggt men framförallt skönt. Mjukt och följsamt.
1000030090.jpg

Ja, jag tror också det. Sen har jag ju detta canvas från AndersW om jag inte vill köra all in orange. Något mer nedtonat men ändå en klick färg som matchar bra.

Tycker att det nya gummit känns bra faktiskt. Snyggt men framförallt skönt. Mjukt och följsamt.
1000030090.jpg
Väldigt snyggt canvas. Funderar på att införskaffa det nya Squale gummit, hur tjockt är det ungefär?

Så sjukt bra släpp. Varför är den LE när jag inte har pengar att slänga på klockor? 😭 Jag vill ha! Perfekta dimensioner och bästa färgsättningen. 👌
Livet!
Undrar ändå om de inte kommer fortsätta göra fler om de säljer iväg 300 stycken rätt fort? Ta fram ny boett, mm är ju inte gratis.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp