Yeah, you wish!Du kan ju sälja av lite annat som var ligger och dammar i lådan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yeah, you wish!Du kan ju sälja av lite annat som var ligger och dammar i lådan
Det är du som köpare som är skyldig att betala korrekt moms på det du köpt så om du betalat 20.000 och sen får ett tulldokument där värdet är 5.000....Det brukar inte tillkomma särskilt mycket moms. Gnomon är kända för att skriva ner värdet på det man beställer
Givetvis känner jag till det. Talade i generella termer, aldrig hänt mig såklart. Tack ändåDet är du som köpare som är skyldig att betala korrekt moms på det du köpt så om du betalat 20.000 och sen får ett tulldokument där värdet är 5.000....
Momsbedrägeri? Litet men ändock.
Startsidan | Ekobrottsmyndigheten
Tillsammans mot ekobrottVi förebygger och bekämpar ekonomisk brottslighet. Tipsa om ekobrottAnmäl ekobrott Två åklagare till Europeiska åklagarmyndigheten utsedda 21 OKTOBER..www.ekobrottsmyndigheten.se
Jag hade en som inte var Squale-märkt men det är exakt samma klocka. Inget fel på den om man ser till priset men den håller inte samma klass som tex en 1521, Matic eller annat. På min smala och ganska runda handled satt den dåligt för den är helt platt på baksidan men har man en mer passande handled så lär den vara riktigt skön, tunn och lätt.Någon som äger/har ägt en 1553? Läser på om den online och den verkar anses ha lägre kvalitet än övriga Squale-klockor, bla.a då den tillverkats av mrp-sa i stället för Squale själva. Jag undrar om det kan vara så att den upplevs som lägre kvalitet bara för att den är så tunn och har mineralglas i stället för safir.
För övrigt är jag mycket intresserad av att köpa, om någon sitter på en.
Tack! Just den klockan verkar ha cirkulerat på forumet ett tag, riktigt snygg med sin patinerade pvd.Jag hade en som inte var Squale-märkt men det är exakt samma klocka. Inget fel på den om man ser till priset men den håller inte samma klass som tex en 1521, Matic eller annat. På min smala och ganska runda handled satt den dåligt för den är helt platt på baksidan men har man en mer passande handled så lär den vara riktigt skön, tunn och lätt.
Här var den jag hade.
Ja, jag hittade den på Ebay och sen har den haft lite olika ägare sen dess.Tack! Just den klockan verkar ha cirkulerat på forumet ett tag, riktigt snygg med sin patinerade pvd.
På vilket sätt skulle du säga att man märker skillnaden i kvalité på denna vs andra modeller?
Jag har två NOS vridringar med NOS inlägg, ska kolla om jag hittar dem. Vet inte om alla modeller har samma dock.Finns det nån chans att hitta vridring till vintage Squale Medium eller är de gjorda i ”unobtainium”? Gillar denna mycket i övrigt men tvekar…
topp, det här är en kvartsare Medium! ...ytlig research tyder på att det är samma boett på mekanisk och kvartsJag har två NOS vridringar med NOS inlägg, ska kolla om jag hittar dem. Vet inte om alla modeller har samma dock.
Hmm, då borde det passa. Är mitt i en flytt bara så vet inte var grejerna är.topp, det här är en kvartsare Medium! ...ytlig research tyder på att det är samma boett på mekanisk och kvarts
Finns det nån chans att hitta vridring till vintage Squale Medium eller är de gjorda i ”unobtainium”? Gillar denna mycket i övrigt men tvekar…
Stämmer som @MaBr skrev, missade den notisen.. jag har haft en och vettetusan vem jag sålde den till.. letat på forumet då jag gärna vill köpa tillbaka den kostade dryga 3,5-4k har jag för mig. Bild på den bredvid en scubapro 500Bild stulen från nätet nån gång länge sedan men undrar om någon här har koll på denna snygga Squale? Som jag förstår det var Pescasub en italiensk tidning om spjutfiske och antar att Squale samarbetade med dem här. Denna är säkert därför sällsynt och svindyr men undrar om liknande urtavlor med de långa minutmarkörerna i kombination med blandade målade och applicerade "block" återfinns på någon annan Squale? Hm
Ooooh, nu kanske det blir lite balans i det där underbara men topptunga aset?Nu blev man ju sugen på en Matic igen med nya länken
Och varför har man precis gjort sig av med sin kära blå för!!?? Hoppades med trodde inte det skulle bli av nån länk till Matic. Surt, surt, surt.Nu blev man ju sugen på en Matic igen med nya länken
Och varför har man precis gjort sig av med sin kära blå för!!?? Hoppades med trodde inte det skulle bli av nån länk till Matic. Surt, surt, surt.
Personligen är den mörkblå tavlan snyggast imo meeeen, jag tycker att på polerad länk tenderar dessa till att bli närapå en uns för blanka/blingiga.
Bra stiligt
Skulle gärna se att dom kommer med en borstad Matic.Personligen är den mörkblå tavlan snyggast imo meeeen, jag tycker att på polerad länk tenderar dessa till att bli närapå en uns för blanka/blingiga.