• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Idag kom ett paket, min andra Squale. Sneglat på 20 Atmos länge, men som vanligt velat inför modell, risken är att det blir fler.
IMG_9563.jpeg

Ångrar ju att jag inte klippte den där! Oerhört fin och man kan faktiskt inte ha för många 1521:eek:r.

Hint: säg till om den ska flytta :)
För står att du ångrar dig 😉 Var själv tveksam då den såg väldigt sliten ut på säljarens bilder. Men den är i betydligt bättre skick än jag väntade mig 😊

Den får stanna ett tag till, vill inte bryta min trio av 1521. Men ska den lämna skickar jag ett meddelande 😊

Tycker det är lite fult att göra en limited release för att sedan pumpa ut ett par klockor i samma serie.

Med det sagt gillade jag första versionen bäst.

Oh no... Blir nog till att sälja av lite för att köpa en sån. Jäklar vad bra de är, gillar alla varianterna och jag ÄLSKAR länken. Har en sin till min Aquastar Model 60 oh de är grymt bra.
För mig som aldrig haft en länk som den här, kan du övertyga mig? 😅 Hade gärna haft en vanlig men tycker ändå den här är cool och lite mer annorlunda, så lockar en hel del…

Dum fråga kanske men jag ställer den ändå.
Har vi 15% rabatt på Squale via KS eller är det bara du som har den rabatten? 😅
Ingen dum fråga alls 👍🏼

Gnomon har ”rewards” man kan nyttja i utbyte mot poäng man fått när man handlat, så är en sådan jag tänkte använda ifall jag köper. Men för alla kör de 5% på alla Squale såg jag nu, och mejlar du och ber snällt kan de säkert ge dig 10%. Har jag fått flera gånger när jag handlat 😃

Okej, jag förstår.
Har blivit lite sugen på att beställa hem en root beer. Suktade otroligt mycket efter en sådan när klockintresset började men åren har gått och det blev aldrig någon 😅

Tillbaka
Topp