Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig! Sneglade på den och den nya blå tidigare idag. Hur var det med momsen? Hört att dom skriver ner värdet på gnomonwatches.Idag kom ett paket, min andra Squale. Sneglat på 20 Atmos länge, men som vanligt velat inför modell, risken är att det blir fler.
![]()
Stod mellan den här och den blåa, men har en del blått redan så det fick bli denna.Trevlig! Sneglade på den och den nya blå tidigare idag. Hur var det med momsen? Hört att dom skriver ner värdet på gnomonwatches.
Ångrar ju att jag inte klippte den där! Oerhört fin och man kan faktiskt inte ha för många 1521Dåligt drag i tråden! Bidrar med dagens 1521 på länk.![]()
För står att du ångrar digÅngrar ju att jag inte klippte den där! Oerhört fin och man kan faktiskt inte ha för många 1521r.
Hint: säg till om den ska flytta![]()
Ser ut som en 2002 med stepladderlänkNytt från Squale på G! Spännande
![]()
Du vet att jag sitter och suktar! Vi har samma smakVerkligen ingen som är sugen att ta över denna? Sommaren är snart här så provar lite sommarkläder ifall den blir kvar.
![]()
Oh no... Blir nog till att sälja av lite för att köpa en sån. Jäklar vad bra de är, gillar alla varianterna och jag ÄLSKAR länken. Har en sin till min Aquastar Model 60 oh de är grymt bra.
Fan, gillar den skarpt! Alltid velat ha en 2001 också.
Väldigt trevlig, och gör sig bra på orange. Men vilken Squale gör inte detVerkligen ingen som är sugen att ta över denna? Sommaren är snart här så provar lite sommarkläder ifall den blir kvar.
![]()
Mmm jag är vanligtvis inte intresserad av dykarklockor men den beiga var tuff... inte så farlig lug to lug på 43.6mm för smalare handleder. Lume i vridringen också!
För mig som aldrig haft en länk som den här, kan du övertyga mig?Oh no... Blir nog till att sälja av lite för att köpa en sån. Jäklar vad bra de är, gillar alla varianterna och jag ÄLSKAR länken. Har en sin till min Aquastar Model 60 oh de är grymt bra.
Dum fråga kanske men jag ställer den ändå.Fan, gillar den skarpt! Alltid velat ha en 2001 också.
Har ju 15% på Squale på Gnomon också….![]()
Ingen dum fråga allsDum fråga kanske men jag ställer den ändå.
Har vi 15% rabatt på Squale via KS eller är det bara du som har den rabatten?![]()