Så enkelt, så elegant. Top notch! 1521 är verkligen en ruskigt fin klocka. Och ja, en riktig Squale har hajen, det är sen gammalt.Nytt in
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så enkelt, så elegant. Top notch! 1521 är verkligen en ruskigt fin klocka. Och ja, en riktig Squale har hajen, det är sen gammalt.Nytt in
Så enkelt, så elegant. Top notch! 1521 är verkligen en ruskigt fin klocka. Och ja, en riktig Squale har hajen, det är sen gammalt.
Helt rätt, man måste prova! Den där är riktigt clean utan datum och den känns som en modernare variant av 1521 eftersom den saknar hajen. Är själv inget fan av stav-index men de klär den klockan.I princip håller jag med dig!
Men roligt att få en ny klocka för vad en frakt kostar
Den här är dock inte heller så tokig och eftersom jag är inne i en no-date period passar den mig utmärkt!
Håller med. Grymt lättläst och passar en gammal hjärtsjuk farbror med usel synHelt rätt, man måste prova! Den där är riktigt clean utan datum och den känns som en modernare variant av 1521 eftersom den saknar hajen. Är själv inget fan av stav-index men de klär den klockan.
I princip håller jag med dig!
Men roligt att få en ny klocka för vad en frakt kostar
Den här är dock inte heller så tokig och eftersom jag är inne i en no-date period passar den mig utmärkt!
Ny dag, nytt band
Jävligt snyggt med den mattsvarta sterila bezeln. Hade jag inte bytt så hade jag nog skaffat mig ett liknandeDet ligger en viss charm i att allt förutom tidvisning är avskalat. Förstärkt ytterligare av att enbart minutvisaren är orange.
Riktigt trevlig med de oranga bandetBild från i somras; Kan det bli bättre ?
Är den också 42mm som de vanliga 1521? För dom bärs mer som en 40mm klocka skulle jag säga, troligtvis pga det korta lugg to lugg måttet.Min första Squale. Stencool klocka men tycker den bärs betydligt mindre än jag tänkt mig - vilket är tydligt på handleden men inte alls på bild
Boetten är dessutom bara 40,5mm så det gör också mycket. Det är vridringen som mäter 42mm och det som Squale anger i sina mått.Är den också 42mm som de vanliga 1521? För dom bärs mer som en 40mm klocka skulle jag säga, troligtvis pga det korta lugg to lugg måttet.
Den känns mer som 36-38 mm än 40-42 mm, men det kan såklart vara en vanesak.Boetten är dessutom bara 40,5mm så det gör också mycket. Det är vridringen som mäter 42mm och det som Squale anger i sina mått.