Instämmer… Och skadad som man är tänker jag i princip dagligen på att köpa en Squale…Gillar inte denna ökning av aktivitet i tråden när den sammanfaller med att jag inte äger någon haj.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Instämmer… Och skadad som man är tänker jag i princip dagligen på att köpa en Squale…Gillar inte denna ökning av aktivitet i tråden när den sammanfaller med att jag inte äger någon haj.![]()
Bjussar på lite arkivhaj..
![]()
![]()
![]()
Bara att köpa sig en då! Själv har jag i nuläget fyra 1521Instämmer… Och skadad som man är tänker jag i princip dagligen på att köpa en Squale…![]()
Säg till om du vill sälja den där (om du har den kvar)!Bjussar på lite arkivhaj..
![]()
Tyvärr såld!Säg till om du vill sälja den där (om du har den kvar)!![]()
Grymt ändå! Vill vill ha en samlingsbild!Bara att köpa sig en då! Själv har jag i nuläget fyra 1521![]()
Din Onda skojar man inte bort! En väldigt trevlig samling du harGrymt ändå! Vill vill ha en samlingsbild!Själv har jag bara tre kvar men har lite annat också.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den tillhör tyvärr FruBr men jag brukar sno den rätt ofta.Din Onda skojar man inte bort! En väldigt trevlig samling du harlöser en bild på gänget imorgon
![]()
Det gör du rätt iDen tillhör tyvärr FruBr men jag brukar sno den rätt ofta.![]()
Schysst samling!Det gör du rätt i
Här är samlingen![]()
![]()
Det är från anchorSchysst samling!Vad är det där blåa bandet? Bra matchat!
Riktigt bra!Det gör du rätt i
Här är samlingen![]()
![]()
Det är ett eftermarknads inlägg jag köpte till. Orginal va så slitet och Squale skulle ha för mycket för ett orginal.Riktigt bra!Vad är det för vridringsinlägg på den med länk? Är det Squale original?
Kung-Squale!!Grymt ändå! Vill vill ha en samlingsbild!Själv har jag bara tre kvar men har lite annat också.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()