• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Den där är riktigt bra! Blir sjukt sugen 😬
Den är riktigt cool alltså! Sitter väldigt skönt på handleden iom boetten och 40 mm. Har oftast större men gillar den här ändå 😎

IMG_3278.jpeg

Jag vill se mer av länken 😅
Ska ärligt säga att jag var skeptisk när de släppte den, just med tanke på ”hålen”. Men sen har jag bara tyckt den blir coolare och coolare. Och när jag nu fick den känns den helt rätt. Roligt med något annorlunda och retro!

Alltid haft gummi på mina Squales så det här är första på länk. Tycker kvaliten känns bra och efter förväntan med tanke på priset. Lite mer påkostat lås hade inte skadat men tycker ändå det är okej. Mycket nöjd än så länge 😃

IMG_3275.jpeg
IMG_3277.jpeg
IMG_3276.jpeg

Den är riktigt cool alltså! Sitter väldigt skönt på handleden iom boetten och 40 mm. Har oftast större men gillar den här ändå 😎

IMG_3278.jpeg

Ska ärligt säga att jag var skeptisk när de släppte den, just med tanke på ”hålen”. Men sen har jag bara tyckt den blir coolare och coolare. Och när jag nu fick den känns den helt rätt. Roligt med något annorlunda och retro!

Alltid haft gummi på mina Squales så det här är första på länk. Tycker kvaliten känns bra och efter förväntan med tanke på priset. Lite mer påkostat lås hade inte skadat men tycker ändå det är okej. Mycket nöjd än så länge 😃

IMG_3275.jpeg
IMG_3277.jpeg
IMG_3276.jpeg
Den där har verkligen alla rätt alltså. 😍

Farbror Ali= Aliexpress antar jag?
Är sugen på att addera ett orange tropicband, men är lite tvek på om Joseph Bonnie är värt priset 😅

Köpte dessa för runt en hundring styck. Slår CNS tropic på fingrarna. Tog la runt 1.5 veckor att komma fram.

Tillbaka
Topp