Jag vill se mer av länkenDen där är riktigt bra! Blir sjukt sugen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vill se mer av länkenDen där är riktigt bra! Blir sjukt sugen![]()
Den är riktigt cool alltså! Sitter väldigt skönt på handleden iom boetten och 40 mm. Har oftast större men gillar den här ändåDen där är riktigt bra! Blir sjukt sugen![]()
Ska ärligt säga att jag var skeptisk när de släppte den, just med tanke på ”hålen”. Men sen har jag bara tyckt den blir coolare och coolare. Och när jag nu fick den känns den helt rätt. Roligt med något annorlunda och retro!Jag vill se mer av länken![]()
Den där har verkligen alla rätt alltså.Den är riktigt cool alltså! Sitter väldigt skönt på handleden iom boetten och 40 mm. Har oftast större men gillar den här ändå
![]()
Ska ärligt säga att jag var skeptisk när de släppte den, just med tanke på ”hålen”. Men sen har jag bara tyckt den blir coolare och coolare. Och när jag nu fick den känns den helt rätt. Roligt med något annorlunda och retro!
Alltid haft gummi på mina Squales så det här är första på länk. Tycker kvaliten känns bra och efter förväntan med tanke på priset. Lite mer påkostat lås hade inte skadat men tycker ändå det är okej. Mycket nöjd än så länge
![]()
![]()
![]()
Ja alltså att du inte har en än förvånar mig!Den där har verkligen alla rätt alltså.![]()
Kommer definitivt att skaffa en längre fram.Ja alltså att du inte har en än förvånar mig!Du kommer älska den
![]()
Farbror Ali= Aliexpress antar jag?En drös med nya armband från farbror Ali har kommit
![]()
Farbror Ali= Aliexpress antar jag?
Är sugen på att addera ett orange tropicband, men är lite tvek på om Joseph Bonnie är värt priset![]()
![]()
Krispigt vita index.
Jag köpte den härifrånDen där är riktig vass. Varifrån köpte du den/vilken variant är det?
Vilket band har du där?Blue Squale monday![]()
Det är ett från anchor straps som jag köpte här på forumetVilket band har du där?
Stort grattis, kul att det blev ett köp. Har vi två i tråden nu?Gör sig bra i solskenet
![]()
Tack vännen!Stort grattis, kul att det blev ett köp. Har vi två i tråden nu?
Wow, den har du lyckats patinera ordentligt