ItsMrJones
Basic
I am missing one of these on www.the-squale-collector.comI was inspired by this week's thread, so today it's blue blue shark:
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I am missing one of these on www.the-squale-collector.comI was inspired by this week's thread, so today it's blue blue shark:
![]()
Tack så mycket!
Verkligen! Den gör sig bra i solenSquale är en finfin sommarklocka. Den nya 2001 är superfin. Fortsätt posta
![]()
Det tycker jag nog allt! Riktigt ball. Lite för liten för min smak däremot, annars hade jag lätt kunnat tänka mig att lägga ett budÄr den här någonting att ha?
![]()
Vintage Squale Medium 30 Atmos
Utropspris: 3800 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-07-15 20:12:12. Köp & sälj begagnade & oanvända Övriga armbandsur på Tradera.www.tradera.com
Snyggt och stilrent@sekvens levererar, stort tack!
Riktigt nice tropic. Väldigt mjukt och bekvämt! Och riktigt snyggt. Eftersom det är 20 mm (men något Squale rekommenderade ändå trots 19 mm) så sitter det lite tajt. Men tycker det blev bra ändå!
Bjuder på lite snabba bilder i taskigt ljus
![]()
![]()
![]()