Sedär, det blev en polerad. Grattis till en fin klockaNyförvärvet jag köpt på forumet idag! Väldigt trevlig haj i fint skick!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sedär, det blev en polerad. Grattis till en fin klockaNyförvärvet jag köpt på forumet idag! Väldigt trevlig haj i fint skick!
![]()
Ja tråden här hjälpte mig komma fram till att polerad var den jag vill ha!Sedär, det blev en polerad. Grattis till en fin klocka![]()
Vilken skönhet! Har du ungefärligt årtal och referens?
Referensen är 1515.Vilken skönhet! Har du ungefärligt årtal och referens?
@Eros Agapios säljaren på Tradera trodde 70Referensen är 1515.Årtal får svara på om han kan.
Tack så mycket!! Då ska jag forska vidareReferensen är 1515.Årtal får @LukasJenka svara på om han kan.
Låter rimligt!@Eros Agapios säljaren på Tradera trodde 70
Så jäkla snygg den är!Tillbaka med en Matic för fjärde gången. Detta exemplar köpte jag ut ny men har sedan vandrat i två led och nu återigen hemma hos mig.
Tavla/visare/insert i mitt tyckte den snyggaste kombon. Blir dock lite less på allt det polerade emellanåt. I en drömvärld hade jag velat lyfta över den i en borstad boett med den nya borstade länken.
Bortsett från detta är det en riktig ”håll käften” dykare i sin prisklass.
![]()
![]()
Kolla med @sekvens vetja.Sugen på Squales nya 1521 länk till min polerade blåa 1521. Squale säljer dock vad jag vet endast helpolerad eller helborstad. Helborstad skulle inte passa till en polerad klocka och helpolerad länk skulle bli lite väl 2000-tals Breitling tänker jag. 1521 COSC versionen har dock en polerad/borstad länk. Vet ni om Squale säljer den länken eller om man kan få tag på den nånstans?
Finns att beställa på https://www.gnomonwatches.com/products/squale-1521-bracelet-bilux dock slut i lager nu.Sugen på Squales nya 1521 länk till min polerade blåa 1521. Squale säljer dock vad jag vet endast helpolerad eller helborstad. Helborstad skulle inte passa till en polerad klocka och helpolerad länk skulle bli lite väl 2000-tals Breitling tänker jag. 1521 COSC versionen har dock en polerad/borstad länk. Vet ni om Squale säljer den länken eller om man kan få tag på den nånstans?