Referensen är 1515.Vilken skönhet! Har du ungefärligt årtal och referens?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Referensen är 1515.Vilken skönhet! Har du ungefärligt årtal och referens?
@Eros Agapios säljaren på Tradera trodde 70Referensen är 1515.Årtal får svara på om han kan.
Tack så mycket!! Då ska jag forska vidareReferensen är 1515.Årtal får @LukasJenka svara på om han kan.
Låter rimligt!@Eros Agapios säljaren på Tradera trodde 70
Så jäkla snygg den är!Tillbaka med en Matic för fjärde gången. Detta exemplar köpte jag ut ny men har sedan vandrat i två led och nu återigen hemma hos mig.
Tavla/visare/insert i mitt tyckte den snyggaste kombon. Blir dock lite less på allt det polerade emellanåt. I en drömvärld hade jag velat lyfta över den i en borstad boett med den nya borstade länken.
Bortsett från detta är det en riktig ”håll käften” dykare i sin prisklass.
![]()
![]()
Kolla med @sekvens vetja.Sugen på Squales nya 1521 länk till min polerade blåa 1521. Squale säljer dock vad jag vet endast helpolerad eller helborstad. Helborstad skulle inte passa till en polerad klocka och helpolerad länk skulle bli lite väl 2000-tals Breitling tänker jag. 1521 COSC versionen har dock en polerad/borstad länk. Vet ni om Squale säljer den länken eller om man kan få tag på den nånstans?
Finns att beställa på https://www.gnomonwatches.com/products/squale-1521-bracelet-bilux dock slut i lager nu.Sugen på Squales nya 1521 länk till min polerade blåa 1521. Squale säljer dock vad jag vet endast helpolerad eller helborstad. Helborstad skulle inte passa till en polerad klocka och helpolerad länk skulle bli lite väl 2000-tals Breitling tänker jag. 1521 COSC versionen har dock en polerad/borstad länk. Vet ni om Squale säljer den länken eller om man kan få tag på den nånstans?
Fantastisk tavla på Ondan, stort grattis!NWA
Beställde denna på julafton som en julklapp till mig själv. Tog sin lilla tid för den italienska posten att få hit den
![]()
TackarFantastisk tavla på Ondan, stort grattis!
Riktig fin! Tavlan är verkligen härlig. Min mamma har en onda med liknande tavla, men har för mig hon har bezel helt silverfärgad, eller vad man ska kalla färgen. Väldigt trevlig!NWA
Beställde denna på julafton som en julklapp till mig själv. Tog sin lilla tid för den italienska posten att få hit den
![]()
Jag har sett att det finns med både svart och silvrig bezel. Tycker svart ger en snyggare kontrast till den ljusa tavlanRiktig fin! Tavlan är verkligen härlig. Min mamma har en onda med liknande tavla, men har för mig hon har bezel helt silverfärgad, eller vad man ska kalla färgen. Väldigt trevlig!
Ja den ser väldigt nice ut. På bilden iaf så ser den mer ”toolig” ut än den min mamma har, men har för mig hon kan ha haft den på mesh-armband så kan också bero på det och inte bara på bezelnJag har sett att det finns med både svart och silvrig bezel. Tycker svart ger en snyggare kontrast till den ljusa tavlan![]()
De där gamla vridringsinläggen är fan ren porr. Så sjukt snyggt när lumen är ingjuten i plasten.Blev nästan lite perverst närgånget med möglet ikväll
Märker att det är dags för en rejäl tvätt och kanske en service inom närtid också
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Visst!? Lyckades för en gångs skull fånga den djupa navyfärgen också. Den är rejält sexig i kombo med den gula lysmassanDe där gamla vridringsinläggen är fan ren porr. Så sjukt snyggt när lumen är ingjuten i plasten.
Finns bara ett sätt att stilla begäret, KÖP!Har plöjt igenom hela tråden om Squale och nu har suget på en 1521 slagit tillska sluta läsa trådar på KS
![]()
Ingen har någonsin ångrat en Squale, kööööpJa det är nog den enda lösningenFår hoppas att det dyker upp nån till salu här på KS
Ingen har någonsin ångrat en Squale, kööööp
![]()