Så rätt val! Har dig uppskriven om/när min ska säljasIngen fara.
Tack, men jag är endast intresserad av den svarta blästrade modellen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så rätt val! Har dig uppskriven om/när min ska säljasIngen fara.
Ingen fara.
Synd, annars vet jag en som är intresserad.Den tilltalar mig fortfarande... Inget flippande 2018.
![]()
Bravo!Livar upp tråden lite.
![]()
Jag förmodar att du är nögd med din MK2 Aston? Jag lyckades inte hålla mig och beställde en från Gnomon! Har allt jag söker just nu. Squale, svart, ETA, GMT, 24H bezel, inte Rolle-händer. Är det ett strap mosnter eller kör du mest länk?Livar upp tråden lite.
![]()
Gottegris!Jag förmodar att du är nögd med din MK2 Aston? Jag lyckades inte hålla mig och beställde en från Gnomon! Har allt jag söker just nu. Squale, svart, ETA, GMT, 24H bezel, inte Rolle-händer. Är det ett strap mosnter eller kör du mest länk?
(Bilder lånade av Gnomon)
![]()
![]()
![]()
![]()
Tycker den är bra på Nato. Lite sämre med strap då den är 21mm i luggbredd och jag har inga som passar bra. Hoppas du bli nöjd. Se fram mot lite bilder.Jag förmodar att du är nögd med din MK2 Aston? Jag lyckades inte hålla mig och beställde en från Gnomon! Har allt jag söker just nu. Squale, svart, ETA, GMT, 24H bezel, inte Rolle-händer. Är det ett strap mosnter eller kör du mest länk?
(Bilder lånade av Gnomon)
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag kommer antagligen beställa specialband från Diaboliq straps! Då kan man få vilken bredd man önskar, färg, material sömmar osv.Tycker den är bra på Nato. Lite sämre med strap då den är 21mm i luggbredd och jag har inga som passar bra. Hoppas du bli nöjd. Se fram mot lite bilder.
Gnomon sa att de skulle komma i oktober, så hoppas du inte behöver vänta för länge!Gottegris!Jag väntar på att Tropic GMT ska komma i lager så jag kan trycka på kööööp!
Vi får hålla tummarna, är så sjukt sugen på den!Gnomon sa att de skulle komma i oktober, så hoppas du inte behöver vänta för länge!![]()
Gnomon har ganska många Squale-modeller och limitied editions som är framtagna unikt för dem. De har ett väldigt tätt samarbete. Varför det har blivit så vet jag inte.Hur kommer det sig att bara Gnomon för GMT modellerna? Varför finns de inte på Squale.se och andra europeiska sidor?
Grymt! Stenhård den där. Stort grattis! Det sägs ju att den modellen du har bl.a har stått som inspiration till Tropic-modellenKul med Squale igen
![]()
Grymt! Stenhård den där. Stort grattis! Det sägs ju att den modellen du har bl.a har stått som inspiration till Tropic-modellen![]()
Det blir nog en beställning idag!
Härligt!! Ändå fredag juDet blir nog en beställning idag!![]()
Precis, då får man lyxa till det.Härligt!! Ändå fredag ju![]()
Grymt! Ser fram emot paketöppning och dina tankar om denSådär, då var det gjort! Hoppas att den nu är så bra som jag föreställt mig!
![]()
Det ska vi ordna! Min första paketöppning i den här tråden! Förhoppningsvis inte den sista dock, finns fler Squale jag är sugen på.Grymt! Ser fram emot paketöppning och dina tankar om den![]()
Ser grymt ut! Kolla strapped.se som @Rawa här på KS driver. Finns bara i 20/22 mm dock.Är det förresten någon som vet var man kan få tag på ett 21mm sandfärgat canvas? Hittade den här bilden på nätet och tycker att det ser grymt ut! Behöver inte vara samma stil som på bilden, bara det är ett lite grövre canvas. Eventuellt så kan man kanske klämma in ett 22mm men det blir nog tight, de brukar inte vara så lättformade...
![]()
Har faktiskt redan ett sandfärgat Hadley Roma cordura i 22mm som sitter på min Seiko 7548. Ska testa att klämma dit det och se om det går. I så fall beställer jag nog ett till denna också.Ser grymt ut! Kolla strapped.se som @Rawa här på KS driver. Finns bara i 20/22 mm dock.