• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Intressant :pompus: Borde inte ge upp på den riktigt än då kanske.
Om du är intresserad av modellen tycker jag absolut du ska ge den ett försök. Den har en viss närvaro på handleden, särskilt den blåa.. Bidrar med ett par perspektivbilder och jag har ca 16,5cm runt handleden.
IMG_8206.JPG
IMG_8207.JPG
IMG_8984.JPG
IMG_9845.JPG

Om du är intresserad av modellen tycker jag absolut du ska ge den ett försök. Den har en viss närvaro på handleden, särskilt den blåa.. Bidrar med ett par perspektivbilder och jag har ca 16,5cm runt handleden.
IMG_8206.JPG
[ATT
IMG_8206.JPG
IMG_8207.JPG
IMG_8984.JPG
IMG_9845.JPG

Tack! Väldigt vänligt! Jag har själv 16,6 och det ser verkligen inte för stort ut på dig. Grym info :)

Tack! Väldigt vänligt! Jag har själv 16,6 och det ser verkligen inte för stort ut på dig. Grym info :)

Det gör också en del att bandhornen är ordentligt vinklade och kramar handleden rejält. Kronan försvinner in i boetten också. Överlag en av de skönaste klockor jag äger.
Kan bara instämma. Klockan bärs väldigt bekvämt just pga bandhornen, mitt tycke! ... Sen skadar det inte att den gör sig utmärkt som semester- och vardagsklocka! ;)
IMG_7964.JPG
IMG_7965.JPG

Tillbaka
Topp