Jag har 19 cm runt handleden så inte bästa jämförelsen kanskeJasså?? Borde försöka få tag på en o testa. Vet du vad du har för mått?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har 19 cm runt handleden så inte bästa jämförelsen kanskeJasså?? Borde försöka få tag på en o testa. Vet du vad du har för mått?
Om du är intresserad av modellen tycker jag absolut du ska ge den ett försök. Den har en viss närvaro på handleden, särskilt den blåa.. Bidrar med ett par perspektivbilder och jag har ca 16,5cm runt handleden.IntressantBorde inte ge upp på den riktigt än då kanske.
Jag har 19 cm runt handleden så inte bästa jämförelsen kanske![]()
Om du är intresserad av modellen tycker jag absolut du ska ge den ett försök. Den har en viss närvaro på handleden, särskilt den blåa.. Bidrar med ett par perspektivbilder och jag har ca 16,5cm runt handleden.
[ATT![]()
Om du är intresserad av modellen tycker jag absolut du ska ge den ett försök. Den har en viss närvaro på handleden, särskilt den blåa.. Bidrar med ett par perspektivbilder och jag har ca 16,5cm runt handleden.
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack! Väldigt vänligt! Jag har själv 16,6 och det ser verkligen inte för stort ut på dig. Grym info![]()
Kan bara instämma. Klockan bärs väldigt bekvämt just pga bandhornen, mitt tycke! ... Sen skadar det inte att den gör sig utmärkt som semester- och vardagsklocka!Det gör också en del att bandhornen är ordentligt vinklade och kramar handleden rejält. Kronan försvinner in i boetten också. Överlag en av de skönaste klockor jag äger.
Kan bara instämma. Klockan bärs väldigt bekvämt just pga bandhornen, mitt tycke! ... Sen skadar det inte att den gör sig utmärkt som semester- och vardagsklocka!
![]()
![]()
Den gör sig så sjukt bra på natoband.Kan bara instämma. Klockan bärs väldigt bekvämt just pga bandhornen, mitt tycke! ... Sen skadar det inte att den gör sig utmärkt som semester- och vardagsklocka!
![]()
![]()
Stämmer bra. Tror dock jag måste fått ett måndagsex. Det var vassa kanter på det och kändes mer plastigt än jag hade förväntat mig efter alla lovord. Gick lös med sandpapper på det tills de mjukna tillPhoenix nato va?
Sitter perfekt tycker jag! Fina bilder också.@Ehrnholm
Jag har endast 16cm handled. Klockan är inte liten men inte för stor tycker jag. Sitter väldigt skönt med vinklade bandhornen.
![]()
![]()
![]()
@Ehrnholm
Jag har endast 16cm handled. Klockan är inte liten men inte för stor tycker jag. Sitter väldigt skönt med vinklade bandhornen.
![]()
![]()
![]()
Sitter perfekt tycker jag! Fina bilder också.![]()
Tack hörni!Sitter ju kanonTack för schyssta bilder!
Nu är det iofs rätt olika länkar på de där. Hade varit mer intressant att veta hur mycket de väger head only.Det blev fel, här kommer jämförelsen
![]()
Jag får se om jag kan göra det någon gång, men för känslan på armen ingår ju länken.Nu är det iofs rätt olika länkar på de där. Hade varit mer intressant att veta hur mycket de väger head only.
Förutsatt att man använder länken och inte sätter den på nato, läder eller gummi.Jag får se om jag kan göra det någon gång, men för känslan på armen ingår ju länken.
Den där blästrade gör mig lite styv. Ge mig den!Tack hörni!
Tog endast bilder med klockan på för att visa storleken. Snyggast bilder blir med bara klockan annars tycker jag
![]()
Min hittills vassaste bild på 1521 imo
Haha, jag förstår digDen där blästrade gör mig lite styv. Ge mig den!
Ingen som har postat här på länge så jag slänger in denna så att vi kommer på banan igen.
![]()
Sluta. Jag är inte alls avundsjuk.Dagens:
![]()