Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt fin!Dagens:
![]()
Det ska du vara, riktigt fin!Så nöjd!
![]()
Så jäkla snygg! Och cool!1521 funkar rätt bra i PVD-utförande.
![]()
Riktigt läcker, och bra kombo med bandet! Plus i kant för tritium-tavla!! Håll hårt i den1521 funkar rätt bra i PVD-utförande.
![]()
Tackar! Håller med, alltid kul med t-tavla.Riktigt läcker, och bra kombo med bandet! Plus i kant för tritium-tavla!! Håll hårt i den![]()
Blev ju grymt! Din Squale börjar få ett riktigt härligt härjat utseende. Big like!Gummi-uppgradering! Ett Zuludiver 295 ... som är mer eller mindre ett Bonetto 295..Bytte ut tråk-spännet mot ett Squale
![]()
![]()
Skitsnyggt.Gummi-uppgradering! Ett Zuludiver 295 ... som är mer eller mindre ett Bonetto 295..Bytte ut tråk-spännet mot ett Squale
![]()
![]()
Jodu! Den får leva livet som slitvarg, det orkar den med!Blev ju grymt! Din Squale börjar få ett riktigt härligt härjat utseende. Big like!![]()
Hur är kvalitetskänslan på 1521orna? Motsvarar den 9000 spänn?
9k kul tycker jag inte den är men kring 5kHur är kvalitetskänslan på 1521orna? Motsvarar den 9000 spänn?
Nej, ok, 8200 kr. 9k-ish.Edit: de kostar inte 9kkr nya heller, men det kanske var i relation till annan klocka med det priset?
Allright. Så leta beggat och låta någon annan ta smällen är melodin.9k kul tycker jag inte den är men kring 5k![]()
Typ så jag tänkteAllright. Så leta beggat och låta någon annan ta smällen är melodin.![]()
Nej, ok, 8200 kr. 9k-ish.
Hur är känslan i vridringen? Jag har för mig att jag har läst att 60 atmos är ett redigt kliv uppåt i kvalitetskänslo-aspekten, därav funderade jag på vilken nivå denna ligger på.
Ingen fara.Bra där. Det var inte meningen att mästra/ dryga mig. Kolla detta alternativet:
http://gripenbro.se/artiklar/watches/squale-professional-1.html
Begagnatmarknaden är alltid intressant. Känns ju skönt när ens pengar räcker lite längre![]()