PepsiGuy
Basic
Tror inte det finns någon men Steinhart har
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror inte det finns någon men Steinhart har
Vad kostar en sådan. Jag har 2 mesh till min 1521, men är inte speciellt nöjd med någon av dom.Någon i behov av Squales mesh-länk? Släpper gärna då mesh inte är min grej..
Ny ligger på 109€Vad kostar en sådan. Jag har 2 mesh till min 1521, men är inte speciellt nöjd med någon av dom.
Men kolla med svenska Squale/Gripenbro. Tror de är billigare där.Vad kostar en sådan. Jag har 2 mesh till min 1521, men är inte speciellt nöjd med någon av dom.
Jag hoppas alltid på leverans. Men med största sannolikhet så lär jag inte få något eftersom jag inte beställt något. Men jag hoppas ändåNågon mer än jag som hoppas på leverans idag?
Jag hoppas alltid på leverans. Men med största sannolikhet så lär jag inte få något eftersom jag inte beställt något. Men jag hoppas ändå
Vad väntar du på för kul?
Jag hoppas på den nya gröna LE'nJa vad kan det vara?
Jag med!Jag hoppas på den nya gröna LE'n
Beställ från Gnomon? Eller kolla om svenska Squale kan ta in den åt dig?Någon som har denna vackra klocka ?
Hittar den imgenstans Om någon hittar den så länka gärna ditBeställ från Gnomon? Eller kolla om svenska Squale kan ta in den åt dig?
Min fru hoppas definitivt på leverans. Men det blir inte förrän lite senare ikväll när barnen somnat...Någon mer än jag som hoppas på leverans idag?
Du har en barnförbjuden Squale?Min fru hoppas definitivt på leverans. Men det blir inte förrän lite senare ikväll när barnen somnat...
Ja så skulle man kunna säga..Du har en barnförbjuden Squale?
Upp med bild i tråden!Ja så skulle man kunna säga..
Tror att det får bli begagnad, de säljs nog inte längre.Hittar den imgenstans Om någon hittar den så länka gärna dit
Såg en på ebay men galningen ville ha 17k hahahahaTror att det får bli begagnad, de säljs nog inte längre.
Löjligt! Samma sak när Tropic GMT sålde slut på Gnomon. Kostar $799 ny och låg ute på C24 för 20' SEK..Såg en på ebay men galningen ville ha 17k hahahaha
Den va till och med beggad hahahaLöjligt! Samma sak när Tropic GMT sålde slut på Gnomon. Kostar $799 ny och låg ute på C24 för 20' SEK..
Jo, du skulle må då va..?!Upp med bild i tråden!
Alla i den här tråden gillar en Squale.Jo, du skulle må då va..?!
Skulle iofs kunna bjuda på det men tror att admin skulle plocka bort den direkt..
Jag har inte testat båda men om man tittar strikt på måtten så skiljer det bara 2mm i diameter och 1mm lug-lug så det borde inte vara någon enorm skillnad.Har sellers remorse. Skeppade iväg en 1545 i veckan. Smärtan är olidlig. Och det gör ont. Tror jag måste självmedicinera med en 30 Atmos. Någon som testat både 20 och 30 och kan ge någon vägledning om 42mm känns mycket större än ”den vanliga 1545an”?
Haha, ja det förstås..Alla i den här tråden gillar en Squale.
Nå @Jaggis
Blev det någon leverans idag?