• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

PepsiGuy

Omega
760AEB68-2638-4050-91FE-912E34E6A0B5.jpeg
Tror inte det finns någon men Steinhart har:)
 

johnz

Rolex
Har sellers remorse. Skeppade iväg en 1545 i veckan. Smärtan är olidlig. Och det gör ont. Tror jag måste självmedicinera med en 30 Atmos. Någon som testat både 20 och 30 och kan ge någon vägledning om 42mm känns mycket större än ”den vanliga 1545an”?
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Har sellers remorse. Skeppade iväg en 1545 i veckan. Smärtan är olidlig. Och det gör ont. Tror jag måste självmedicinera med en 30 Atmos. Någon som testat både 20 och 30 och kan ge någon vägledning om 42mm känns mycket större än ”den vanliga 1545an”?
Jag har inte testat båda men om man tittar strikt på måtten så skiljer det bara 2mm i diameter och 1mm lug-lug så det borde inte vara någon enorm skillnad. :)

Edit: Köp en 30 Atmos. GMT är fantastisk och jag tror knappast att den vanliga 30 Atmos är sämre. :D
 
Topp