Perspektivet. Den är bara jättelite större i verkligheten.Är det pespektivet som luras eller är 60 Atmosen så stor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Perspektivet. Den är bara jättelite större i verkligheten.Är det pespektivet som luras eller är 60 Atmosen så stor?
Vackert, grattis! Välkommen i klubben!Fick idag hämtat upp ett styck GMT squale vilket blir första squale klockan jag testar, tkr den känns riktigt välbyggd med vass finish och gillar att det är lite tyngd i den! Tack även till Linus81 för smidig affär och en kanon fin klocka! Denna varrt det, bjuder på ett par bilder
Tjusigt, grattis. Mer GMT till folketFick idag hämtat upp ett styck GMT squale vilket blir första squale klockan jag testar, tkr den känns riktigt välbyggd med vass finish och gillar att det är lite tyngd i den! Tack även till Linus81 för smidig affär och en kanon fin klocka! Denna varrt det, bjuder på ett par bilder
Fick idag hämtat upp ett styck GMT squale vilket blir första squale klockan jag testar, tkr den känns riktigt välbyggd med vass finish och gillar att det är lite tyngd i den! Tack även till Linus81 för smidig affär och en kanon fin klocka! Denna varrt det, bjuder på ett par bilder
Tackar tackar gott folk, riktigt mycket klocka för pengarna känns det som imo
Grattis till en fin klocka
Så fin. Grattis, njut av den.
Ser ut som en bra början på helgen. Tack och till dej med.Trevlig helg då grappar!
Grattis till en fin klocka
Tack! Känns riktigt bra!Så fin. Grattis, njut av den.
Ser ut som en bra början på helgen. Tack och till dej med.
Åhå, stadiga saker. Då passar klockan bra men behövs det inte lite starkare saker till...?Julbord idag så måste grunda lite innan de bär iväg ordenligt!
Jovars men drar ett par bira först sen åker jag kollektivt nu för ovanlighetens skull in till Göteborg o de lär bli lite starkare saker på menyn ganska omgåendeÅhå, stadiga saker. Då passar klockan bra men behövs det inte lite starkare saker till...?
Ojojoj, tjusigt! Grattis till en riktigt fin klocka. Hur upplever du den nu när du har den i handen? Nu när jag såg din så måste jag gå och ta på min, haha!
Ojojoj, tjusigt! Grattis till en riktigt fin klocka. Hur upplever du den nu när du har den i handen? Nu när jag såg din så måste jag gå och ta på min, haha!
Tjusigt! Grattis till en snygg klocka!
Så grymt jäkla snygg!Ny Gnomon-Limited igen. Denna gång åt det gröna hållet.
Riktigt härlig färg!Ny Gnomon-Limited igen. Denna gång åt det gröna hållet.
Tänk om man kunde slänga på ett svart insert. Booom!! Osv..Ny Gnomon-Limited igen. Denna gång åt det gröna hållet.
Hehe, jag har den första ljusblå varianten. Och jag älskar inserten på den. Så jag håller nog inte medTänk om man kunde slänga på ett svart insert. Booom!! Osv..
Tror inte det finns någon men Steinhart harNågon som råkar ha en Squale gmt pepsi över som ska flippas så är ja intresserad.