Aston
Silver
Jag har läst någonstans att det var näst högsta. Men jag frågade Squale själv och fick detta svar.![]()
Kallar du detta Top grade? Tog detta foto på en 1521 igår.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har läst någonstans att det var näst högsta. Men jag frågade Squale själv och fick detta svar.![]()
Kallar du detta Top grade? Tog detta foto på en 1521 igår.
Ja, jag har ju redan sagt att det.El grade som i Elaboré grade?
Då får jag också vara med i denna tråden
![]()
![]()
Ge mig ett bra budGrattis till en riktigt fin klocka!Har själv en 1521 men funderar på att slå till även på denna
![]()
squale.se känns väl som lättast och bäst. Stödja lokalt är alltid braAnnars köp och sälj om ngt erbjuds där och du vet vad du vill ha.
Mycket nöjd med min 1521
http://kellotarvike.com/Om man är sugen på en Squale, vilken hemsida ska man ta sig till?
Jag har försökt få kontakt med dom på Squale.se, men jag verkar inte få något svar tyvärr. Roligt att höra, har du någon bild att bjuda på?![]()
http://kellotarvike.com/Var hittar man en Squale 1521 blå (sun burst) till bästa pris?
Obris Morgan? Aqua blue eller sky blue kanske passar?Jag letar efter ett gummi till min blåa Squalematic men hittar inte rätt. Fick precis hem ett mörkblått bonetto men tycker inte att färgen funkar.
![]()
Helst skulle jag vilja ha Squales eget blå gummistrap som finns till 1521 men det finns inte i 22 mm. Kan någon tipsa om något alternativ i liknande nyans?
![]()
Classic har applicerade index och Maxi har målade index. Dessutom har Maxi större index. Tror inte det är något annat som skiljer. Här en bild på min 1545 Classic.Hej!
Är på jakt efter en squale 1545 och hittade gnomonwatches. Min fråga lyder; vad är skillnaden mellan Classic och Maxi?
Classic har applicerade index och Maxi har målade index. Dessutom har Maxi större index. Tror inte det är något annat som skiljer. Här en bild på min 1545 Classic.
![]()
Det är @Gripenbro.se som ligger bakom squale.se och Peter är supertrevlig och brukar alltid svara på mejl. Måste blivit något fel?Jag har försökt få kontakt med dom på Squale.se, men jag verkar inte få något svar tyvärr. Roligt att höra, har du någon bild att bjuda på?![]()
Det är @Gripenbro.se som ligger bakom squale.se och Peter är supertrevlig och brukar alltid svara på mejl. Måste blivit något fel?
Kan detta vara något? Kanske lite för mörkt?https://www.ebay.com/itm/122384093437Jag letar efter ett gummi till min blåa Squalematic men hittar inte rätt. Fick precis hem ett mörkblått bonetto men tycker inte att färgen funkar.
![]()
Helst skulle jag vilja ha Squales eget blå gummistrap som finns till 1521 men det finns inte i 22 mm. Kan någon tipsa om något alternativ i liknande nyans?
![]()