1521 är ju inte en homage så vill man ha något annorlunda så är den perfekt.
![]()
Varje gång jag ser denna blå modellan vill jag hoppa i poolen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
1521 är ju inte en homage så vill man ha något annorlunda så är den perfekt.
![]()
Jag tyckte nog faktiskt inte att de där lirade allsSnyggare raka ändlänkar och det är en match! Lånad bild..
![]()
Fick den här tidigare i veckan och fick länken kortad i går. Bästa sommarklockan... tar inte av den förrän i september
![]()
Vi vet ju inte vilket år vi pratar omGratulerar till en fin & stryktålig klocka! Hoppas den bärs även efter september![]()
Jag tycker utan tvekan att cordura ser bäst ut!Hmm. Tror att gillar tredje bilden bäst. Mesh ser lite bling bling ut.
Favorit?
1. Rios Cordura Sand
![]()
2. Bear mesh
![]()
3. Hirsch Hueva Grey
![]()
Hmm. Tror att gillar tredje bilden bäst. Mesh ser lite bling bling ut.
Favorit?
1. Rios Cordura Sand
![]()
2. Bear mesh
![]()
3. Hirsch Hueva Grey
![]()
Tycker alla 3 ser bra utHmm. Tror att gillar tredje bilden bäst. Mesh ser lite bling bling ut.
Favorit?
1. Rios Cordura Sand
![]()
2. Bear mesh
![]()
3. Hirsch Hueva Grey
![]()
Orginalbandet. Jag gjorde en miss i att välja detta, birchgroves tan-band ser löjligt mycket bättre ut.Cordurat var riktigt snyggt, även gummit på tredje bilden. Lust att bjussa mer bilder?
Orginalbandet. Jag gjorde en miss i att välja detta, birchgroves tan-band ser löjligt mycket bättre ut.
Syftade på bilder när gummit sitter på hehe! Tycker dock lädret satt passande, trots min allergi mot 'läder-dykare'![]()
PrecisHäftigt. Vad mäter det, 20/18?
Välkommen in i värmen igen!Då kan man posta här igen
![]()
Den där är så jävla grym! Var det du som knep den på K&S alltså?Då kan man posta här igen
![]()
Då kan man posta här igen
![]()
Yes, klippte den på en gång . Behövde få bort itchenDen där är så jävla grym! Var det du som knep den på K&S alltså?
Hmm. Tror att gillar tredje bilden bäst. Mesh ser lite bling bling ut.
Favorit?
1. Rios Cordura Sand
![]()
2. Bear mesh
![]()
3. Hirsch Hueva Grey
![]()
Röstar på alternativ 1.... blev ju assnyggtHmm. Tror att gillar tredje bilden bäst. Mesh ser lite bling bling ut.
Favorit?
1. Rios Cordura Sand
![]()
2. Bear mesh
![]()
3. Hirsch Hueva Grey
![]()
Den är väldans fin alltså.Redo för semester
![]()
![]()
Riktigt svårt att fånga tavlan på bild. Tavlan är mycket mer ljusblå/turkos i verkligheten. Frågan är vad man ska köra för strap till denna.. självklart kommer gummit i orange köras mycket, men funderar även på något ljust.. typ canvas i beige eller gummi i vitt (för att matcha vridringen)Den är väldans fin alltså.