Hittade även denna sida men har inge koll på priser osv. www.nordicase.com
Det är samma företag.Såg den också, jämförde lite snabbt och det var samma priser. Vad jag såg iaf![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittade även denna sida men har inge koll på priser osv. www.nordicase.com
Det är samma företag.Såg den också, jämförde lite snabbt och det var samma priser. Vad jag såg iaf![]()
Sådär, burgare är livet! ( och klockor och kanske lite annat )Ja just nu väntar jag(vi?) bara på meshet?
ot: inte dags att fixa avatar? Ser så anonymt ut med den där ;p
SÅJA!Sådär, burgare är livet!
Jag medSÅJA!Nu blev jag ju hungrig
![]()
Bra fråga, står olika mått beroende på var man kollarHej Squaleiter... eller Squaleistas kanske
Dregglar lite efter en 1521 och spanat in Onda, t183 och full lume varianterna men jag blir inte riktigt klok på hur stor klockan är. Vissa säger att klockan är 14mm och vissa 12,5mm. Är dessa tre varianter olika höga? Någon här inne som sitter på dessa modeller och kan berätta hur tjocka de är? 12,5mm skulle funka för mig men 14mm går fetbort. @MaBr har väl en full lume iallafall![]()
På ett eller annat sätt hotar jag nog hitBra fråga, står olika mått beroende på var man kollar
Full lume samt Onda borde du kunna få svar på här men T183 har jag bara sett på Zackrissons arm om han nu har den kvar.
Kanske den är någon mm högre pga 60 Atmos klassningen men nu gissar jag hej vilt.
Det jag vet med säkerhet är att vissa äldre 1521 har lätt välvt glas (de med tvåfärgade inlägg) men nu var det ju inte dessa som var på din lista.
Aja, kul om du börjar hänga här tycker jag så hoppas du hittar en sköning som passar dig![]()
Ingen skillnad mellan min blåa 1521 och full lume, är samma boett.Hej Squaleiter... eller Squaleistas kanske
Dregglar lite efter en 1521 och spanat in Onda, t183 och full lume varianterna men jag blir inte riktigt klok på hur stor klockan är. Vissa säger att klockan är 14mm och vissa 12,5mm. Är dessa tre varianter olika höga? Någon här inne som sitter på dessa modeller och kan berätta hur tjocka de är? 12,5mm skulle funka för mig men 14mm går fetbort. @MaBr har väl en full lume iallafall![]()
TackarIngen skillnad mellan min blåa 1521 och full lume, är samma boett.![]()
12,5mm tror jag. De som är 14mm är väl den varianten men tvåfärgat vridringsinlägg för de hade dome på glaset.TackarHur höga är dem? är dem 12,5mm eller 14mm?
Stort tack. Känner mig lite tryggare, är väldigt allergisk mot tjocka klockor12,5mm tror jag. De som är 14mm är väl den varianten men tvåfärgat vridringsinlägg för de hade dome på glaset.
Sannolikt, T183 vet jag faktiskt inte hur tjock den är.Stort tack. Känner mig lite tryggare, är väldigt allergisk mot tjocka klockorSå Ondan och Full Lume borde vara 12,5mm men T183 kanske är tjockare då
![]()
Stort tack. Känner mig lite tryggare, är väldigt allergisk mot tjocka klockorSå Ondan och Full Lume borde vara 12,5mm men T183 kanske är tjockare då
![]()
TackT183 känns spontant tjockare nr jag tänker efter men kan mäta nästa vecka när den kommer hem igen
Äntligen lite sol. Riktig solslukare denna!![]()
![]()
Med koden all25 får du 25% rabatt på zackrissonsur.seBörjar känna att det är dags att slå till på en Squale 1521. Har sneglat på den serien i flera år, men aldrig kommit till skott. Men nu känner jag att det är dags! Vad för svenska återförsäljare finns det av Squale? Vem rekommenderar ni?![]()
Fan vad härligtKör samma här
![]()
Det gör du rätt i, fick nyligen hem min och är supernöjd! Rekommenderar @Zackrissonsur.se som är aktiv på forumet, har bra priser och hög servicenivåBörjar känna att det är dags att slå till på en Squale 1521. Har sneglat på den serien i flera år, men aldrig kommit till skott. Men nu känner jag att det är dags! Vad för svenska återförsäljare finns det av Squale? Vem rekommenderar ni?![]()
Tror att T183 är 13 mm och 1521 är 12,5 mm12,5mm tror jag. De som är 14mm är väl den varianten men tvåfärgat vridringsinlägg för de hade dome på glaset.
Haha men kan va mobilen som ändrar färger lite hur den vill, men lite sol har vi haftFan vad härligt
Haha vad vit jag är i jämförelse.. solen har inte hunnit ta på än här i norr![]()
I dagens historiehörna snackar vi Monique Von Buren, alltså Charles dotter. Vad kan hon ha på armen här tro?
Måste säga att hon ser galet pigg ut för sin ålder, inte direkt jätteful i sin ungdom heller
@MaBr ! Har inte du ett gammalt skakigt videoklipp när hon är med och bärgar arkeologiska prylar eller något sånt?
![]()
Här med den store Enzo himself:
![]()
![]()
Blir ändringen så påtaglig att du vill sälja pepsin är jag bara ett pm bortSnurra upp och ställde datum/tid på 1545an.
Föredrar faktiskt 45 på länk mot 21 på gummi. Hoppas det blir ändring på det när meshet kommer![]()
![]()
Hon har bra smak, den kombon hade man ju inte tackat nej till![]()
Fast med denna vridring
![]()
Pepsin känns verkligen som en keeper sedan dag ett men det är noteratBlir ändringen så påtaglig att du vill sälja pepsin är jag bara ett pm bort![]()