Fin klocka, ful logga och märklig sekundvisare.Går nu att klicka hem på https://www.fortela.it/products/squalexassub36-blk. Riktigt trevliga även om de gärna hade fått skippa ”A.S.” på tavlan.
![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin klocka, ful logga och märklig sekundvisare.Går nu att klicka hem på https://www.fortela.it/products/squalexassub36-blk. Riktigt trevliga även om de gärna hade fått skippa ”A.S.” på tavlan.
![]()
![]()
Tycker det är udda att skriva ut på tavlan att den är limiterad... Det hör hemma på baklocketFin klocka, ful logga och märklig sekundvisare.Hade lätt kunnat tänka mig en om de släpper den med den vanliga loggan nere.
Det är ju tyvärr inte första gången de gör så, tycker också att det är väldigt märkligt.Tycker det är udda att skriva ut på tavlan att den är limiterad... Det hör hemma på baklocket
Känns ju som att de kommer släppa en vanlig utgåva också. Storleken och utseendet på boetten ärFin klocka, ful logga och märklig sekundvisare.Hade lätt kunnat tänka mig en om de släpper den med den vanliga loggan nere.
Fin och balanserad samling, du behöver inte söka hjälp ännu. Finns plats för några klockor till ser jag….
Ja, det är väl först när man behöver hjälp att hitta en större låda, om den man har är urvuxen och man inte hittar en större.Fin och balanserad samling, du behöver inte söka hjälp ännu. Finns plats för några klockor till ser jag….![]()
Villhöver den gröna. Ruskigt fin med den gröna bezel istället för svart som green ray har