• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Går nu att klicka hem på https://www.fortela.it/products/squalexassub36-blk. Riktigt trevliga även om de gärna hade fått skippa ”A.S.” på tavlan.
IMG_1548.png
IMG_1549.png
Fin klocka, ful logga och märklig sekundvisare. 😁 Hade lätt kunnat tänka mig en om de släpper den med den vanliga loggan nere.

Jag köpte en Super Squale som min första "lyxklocka" (lyxigt enligt mig). Jag gillar designen och byggkvaliteten är bättre än på någon annan klocka jag ägt eller äger. Urverket (Sellita SW200) har väl sina för- och nackdelar. Lätt/billigt att byta ut om det någonsin skulle sluta fungera men kanske inte lika spännande som något inhouse-urverk.

Om den håller värde bra återstår att se ifall jag beslutar att låta den vandra vidare någon gång. Den får inte lika mycket tid på handleden som den fick i början men det är en klocka jag verkligen tycker om.

I prisklassen den ligger så tycker jag personligen att det var ett bra köp, lite mer spännande/exotiskt än andra märken jag kollade på.

squale.jpeg

EDIT: Eget foto på min klocka

Jag köpte en Super Squale som min första "lyxklocka" (lyxigt enligt mig). Jag gillar designen och byggkvaliteten är bättre än på någon annan klocka jag ägt eller äger. Urverket (Sellita SW200) har väl sina för- och nackdelar. Lätt/billigt att byta ut om det någonsin skulle sluta fungera men kanske inte lika spännande som något inhouse-urverk.

Om den håller värde bra återstår att se ifall jag beslutar att låta den vandra vidare någon gång. Den får inte lika mycket tid på handleden som den fick i början men det är en klocka jag verkligen tycker om.

I prisklassen den ligger så tycker jag personligen att det var ett bra köp, lite mer spännande/exotiskt än andra märken jag kollade på.

squale.jpeg

EDIT: Eget foto på min klocka

Åhh den är fin. Älskar den bruna tavlan.

Tillbaka
Topp