• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tradera granskning

Uppdatering:

Igår skrev jag att de kommit med olika information på mail och telefon och att det var olika förutsättningar innan jag la in annons och efter. Jag bekräftade också att jag inte kommer skicka innan jag fått betalt.

Idag fick jag ett mail från Tradera där det stod att jag fått ett nytt meddelande som jag måste logga in för att läsa. Men samtidigt spärrade de mitt konto så jag kan inte gå in och läsa 😂

Det var länge sen jag stötte på så här värdelös kommunikation och kundservice.

Till dig som överväger att använda Tradera rekommenderar jag starkt att tänka ett extra varv. Jag har gjort det för sista gången.

Uppdatering:

Igår skrev jag att de kommit med olika information på mail och telefon och att det var olika förutsättningar innan jag la in annons och efter. Jag bekräftade också att jag inte kommer skicka innan jag fått betalt.

Idag fick jag ett mail från Tradera där det stod att jag fått ett nytt meddelande som jag måste logga in för att läsa. Men samtidigt spärrade de mitt konto så jag kan inte gå in och läsa 😂

Det var länge sen jag stötte på så här värdelös kommunikation och kundservice.

Till dig som överväger att använda Tradera rekommenderar jag starkt att tänka ett extra varv. Jag har gjort det för sista gången.

Big brain move av Tradera 👌

Så dumt så man saknar ord
Lämna ett fint omdöme på Trustpilot. Det gjorde jag och fick så klart bara ett inklistrat svar precis som flera tusen andra som klagat på förändringarna. Tradera får i princip bara ettor av alla nuförtiden. Totalhaveri.

Tillbaka
Topp