• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tradera granskning

Uppdatering:

Igår skrev jag att de kommit med olika information på mail och telefon och att det var olika förutsättningar innan jag la in annons och efter. Jag bekräftade också att jag inte kommer skicka innan jag fått betalt.

Idag fick jag ett mail från Tradera där det stod att jag fått ett nytt meddelande som jag måste logga in för att läsa. Men samtidigt spärrade de mitt konto så jag kan inte gå in och läsa 😂

Det var länge sen jag stötte på så här värdelös kommunikation och kundservice.

Till dig som överväger att använda Tradera rekommenderar jag starkt att tänka ett extra varv. Jag har gjort det för sista gången.

Uppdatering:

Igår skrev jag att de kommit med olika information på mail och telefon och att det var olika förutsättningar innan jag la in annons och efter. Jag bekräftade också att jag inte kommer skicka innan jag fått betalt.

Idag fick jag ett mail från Tradera där det stod att jag fått ett nytt meddelande som jag måste logga in för att läsa. Men samtidigt spärrade de mitt konto så jag kan inte gå in och läsa 😂

Till dig som överväger att använda Tradera rekommenderar jag starkt att tänka ett extra varv. Jag har gjort det för sista gången.

Big brain move av Tradera 👌

Så dumt så man saknar ord
Lämna ett fint omdöme på Trustpilot. Det gjorde jag och fick så klart bara ett inklistrat svar precis som flera tusen andra som klagat på förändringarna. Tradera får i princip bara ettor av alla nuförtiden. Totalhaveri.

Uppdatering:

Hur löste det sig? Skickade du klockan och fick pengarna, eller avbröts köpet? Lyckades du få informationen i meddelandet du inte kunde läsa pga avstängningen på annat sätt?

Hur löste det sig? Skickade du klockan och fick pengarna, eller avbröts köpet? Lyckades du få informationen i meddelandet du inte kunde läsa pga avstängningen på annat sätt?

Jag vägrade så de stängde av mig och returnerade pengarna till köparen så gjorde vi upp separat istället. Men han blev också spärrad.
Meddelandet fick jag aldrig läsa men jag ringde och de sa att det bara var ett meddelande om att jag var avstängd 😂

Jag vägrade så de stängde av mig och returnerade pengarna till köparen så gjorde vi upp separat istället. Men han blev också spärrad.
Meddelandet fick jag aldrig läsa men jag ringde och de sa att det bara var ett meddelande om att jag var avstängd 😂
Ok, tack för svar 🙂 Låter ju kanon av Tradera 😁 Men skönt att det löste sig för dig på nåt sätt iallafall. Själv har jag aldrig haft några problem med Tradera, men har också enbart sålt rätt billiga prylar.

Ok, tack för svar 🙂 Låter ju kanon av Tradera 😁 Men skönt att det löste sig för dig på nåt sätt iallafall. Själv har jag aldrig haft några problem med Tradera, men har också enbart sålt rätt billiga prylar.

Det är nog så man ska använda det. När det blir mer pengar slår deras ”säkerhets”rutiner in och då blir det skit

Helt klart. Skulle aldrig sälja något dyrare än en G-Shock på Tradera. Jag själv kom undan med blotta förskräckelsen. Chrono24 är verkligen att föredra. Den betydligt högre provisionen på 6,5 procent betalar jag gärna för att slippa oseriösa aktörer som Tradera. Säljer såklart helst på Klocksnack, men vissa klockor verkar vara omöjliga att få sålda här.

Tillbaka
Topp