Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ambitiöst och fantastiskt läskande Mr! Får ta och blanda mig en GT också.Gt med Stockholms pink gin, picklade rabarber, syrup på rabarbern, lite spray av fläderblommor och vodka och sen Schweppes pink pepper tonic. Sjukt gott
Ambitiöst och fantastiskt läskande Mr! Får ta och blanda mig en GT också.
Inte helt omöjligt. Har dock väldigt lite neråt i landet nu för tiden..Var riktigt gott. Kommer du ner till oss snart? Var ett tag sen vi sågs
Lätt avundsjukAbsoluta drömmen för en ginnörd. Ginprovning på Hernö Destilleri. Stoort tack @Oljud , fantastiskt på alla vis!
Absoluta drömmen för en ginnörd. Ginprovning på Hernö Destilleri. Stoort tack @Oljud , fantastiskt på alla vis!
Jag tror inte det är en poster eller att den är till salu, @Oljud ?Kul!
Grym poster - du förtjänar att ha en hemma på väggen!
Det är intressant! Kommer PM om den, behöver kanske också några glas tillNej det är en tavla målad av en brittisk bartender och är inte till salu , vi har dock en Old Tom-poster av samma konstnär som går lite i samma stil.
Absoluta drömmen för en ginnörd. Ginprovning på Hernö Destilleri. Stoort tack @Oljud , fantastiskt på alla vis!
Pink on Pink?Gt med Stockholms pink gin, picklade rabarber, syrup på rabarbern, lite spray av fläderblommor och vodka och sen Schweppes pink pepper tonic. Sjukt gott
Snyggt foto!Det blir Hernö även här.
Grym combo!Kvällens första GT, mango och svartpeppar gör sig bra ihop
Grym combo!