• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Trippel...

Sorry, jag vet att det finns en trippeltråd, men jag är, om jag ska vara ärlig, lite tankad och hittar den inte. Jag har väl inte heller jobbat så hårt på att hitta den. Men va fan, det är ju lördag och värmen har äntligen på allvar drivit in i detta kalla land. Släng in lite tripplar, duos eller andra sköna kombos här ikväll! Det vore ju grymt!



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Wi

NLA
2-Faktor
Jäkla buse!!
Jag bryter mot reglerna och bidrar med en singel, men live från en svettig tub.
image.jpg
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Sorry, jag vet att det finns en trippeltråd, men jag är, om jag ska vara ärlig, lite tankad och hittar den inte. Jag har väl inte heller jobbat så hårt på att hitta den. Men va fan, det är ju lördag och värmen har äntligen på allvar drivit in i detta kalla land. Släng in lite tripplar, duos eller andra sköna kombos här ikväll! Det vore ju grymt!



Sent from my iPhone using Tapatalk

Mycket stilig trippel! Jäkligt bra smak helt enkelt!:)
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Observant :) Automatarna hade jag nyss ställt, medans quartzarna hade tickat på nåt år och en hade slut på batteri.

Jag är faktiskt imponerad över mig själv, att jag observerade det efter att ha druckit den där trippeln. :)

Kvartsaren längst till höger är riktigt snygg. Släng gärna upp någon till bild på den om du har.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha...sköning där, du är KING UffeMannen :D! Klart vi skall ha en ny trippel, duo eller andra sköna kombos tråd, Grym trio du har där Uffe, själv så slänger jag in en sexling eller dubbel trippel kan man också kalla den för...

fbe74353-5e8f-4bcc-aaa1-866c29d582f2_zps6eb11658.jpg
 
Topp