BluesmanV8
Guld
selfie?
Jag är 55 och förstår inte det ordet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
selfie?
Det finns ju redan en "visa din bästa trippel-tråd" för faaan...
10 burpies och en selfie, sedan räcker det.Men allvarligt talat yonsson, jag vet, hur mycket ska jag ursäkta
Nej knäppis. Men jag är ju nykär i min 1655a och inne i nån form av explorer-bonanza. Rödingen sitter och surar.
Grymt Uffe, hoppas vi får se en kvadruppel nästa gång!!Sorry, jag vet att det finns en trippeltråd, men jag är, om jag ska vara ärlig, lite tankad och hittar den inte. Jag har väl inte heller jobbat så hårt på att hitta den. Men va fan, det är ju lördag och värmen har äntligen på allvar drivit in i detta kalla land. Släng in lite tripplar, duos eller andra sköna kombos här ikväll! Det vore ju grymt!
![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Haha...sköning där, du är KING UffeMannen! Klart vi skall ha en ny trippel, duo eller andra sköna kombos tråd, Grym trio du har där Uffe, själv så slänger jag in en sexling eller dubbel trippel kan man också kalla den för...
![]()
Jag ska skärpa mig.Du höll på att skrämma skiten ur mig dude! Inte någon mer gång säger jag bara, för då får du smaka på riset
, men jag håller med. Jag är också nykär i din 1655a
!
Fin dubbel trippel
Lade märke till ditt smycke, handlat här?
http://butik.farjil.se/catalog/index.php?cPath=34
Gott! Publiceras allt för lite fika här på KS.Skakar liv i den här tråden då jag äntligen har the holy trinity.
![]()