• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tudor black bay bronze

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Skärmavbild 2016-03-16 kl. 01.53.40.png
 

ROB-1832

Cartier
2-Faktor
Ja bara traska in i butiken. PM om du inte bor i stan?
MVH

Ja bara traska in i butiken. PM om du inte bor i stan?
MVH
 

Oddball

Breitling
Bronzen är ju bara för jävla fin! Dags att sälja av lite tror jag! :cool::D

Det märks verkligen att Tudor trappat upp sitt game de senaste åren.
 

Oddball

Breitling
Kanske svårt att säga ännu. Men sen är detta en brons aluminium legering, så frågan är om dom inte gjort så för att få bort de negativa egenskaperna ur bronset men behålla patineringen.
 

Servo

Omega
Som gammal seglare finns det en viss kärlek till hårda bronsföremål som fungerar. Med stor sannolikhet läggs det in en beställning under helgen. Vid kontakter med AD har det berättats att leverans kan ske " under sommarmånaderna "... Därefter torde det bli aktuell med en snabbpatinering i vatten med hög salthalt.
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Stirrat mig blind på denna skönhet i två dagar, inte läst något om den alls egentligen. Tog en sväng in på nymans hemsida, där det stod "Mått: 36mm". Visst är detta (i mitt fall TYVÄRR) fel? Den kommer väl endast i gigantiska, hemska 43mm? Och inte i båda?
FAN va mina små handleder hade velat ha den på 36mm.
 
Topp