RKT
Basic
Håller med dig där! Har knappt burit något annat sen denna kom in i mitt liv. Den sammetslena länken känns somen veritabel repmagnet dock
Den är väldigt snygg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med dig där! Har knappt burit något annat sen denna kom in i mitt liv. Den sammetslena länken känns somen veritabel repmagnet dock
Underbar, stort grattis.Nu kan jag också posta i den här tråden.
Sant så sant!Jag tycker det varit lite torrt med bilder den senaste tiden..! Vad tror ni, är det sånt tryck på klockan att det blir svårt att kliva in i en butik och testa? Det vankas nämligen en examenspresent i vår, och jag har lite olika man vill pröva innan man bestämmer sig 8).
Jag tycker det varit lite torrt med bilder den senaste tiden..! Vad tror ni, är det sånt tryck på klockan att det blir svårt att kliva in i en butik och testa? Det vankas nämligen en examenspresent i vår, och jag har lite olika man vill pröva innan man bestämmer sig 8).
Hur stora handleder har du på ett ungefär?Jag är smått förälskad i den här. Men är orolig angående storleken. Fick hem en AT-quartz och tyckte den var lite väl liten. Men å andra sidan var det mycket mer detaljer i urtavlan som jag tyckte blev lite väl mycket. Har en Tissot Coutorier 39mm som känns aningen överdimensionerad.
Lär försöka prova en på handleden.
16 cm i omkretsHur stora handleder har du på ett ungefär?
16 cm i omkrets
Som @Jesper Fredson skriver är den perfekt för dig. Har själv 17,5 och jag anser inte att den är för liten för mig, 36 mm är det nya svarta16 cm i omkrets
Som @Jesper Fredson 36 mm är det nya svarta
Nu kan jag också posta i den här tråden.
Vad listar den på med länk? Stämmer 24.300kr som det nämndes tidigare i tråden?
Det gjorde du rätt iVar tvungen att köpa tillbak denna Gav bara 21.500 denna gången ny
Härligt!!Var tvungen att köpa tillbak denna Gav bara 21.500 denna gången ny
Det gjorde du rätt i
Vart köpte du den?
Bra gjort. Välkommen tillbaka!Var tvungen att köpa tillbak denna Gav bara 21.500 denna gången ny
Borde vara prygel på denna beskrivningen dockGillade 36:an när den kom. Har varit på jakt efter en Explorer 114270 ett tag men har mer och mer börjat fundera på att skaffa en Tudor istället eftersom priserna på 114270 har börjat dra iväg rejält.
Kommer köpa nytt i sådant fall, men om någon är intresserad av en begagnad ligger en på Gripenbro just nu:
http://gripenbro.se/artiklar/watches/tudor-heritage.html
Känns väl rätt tveksamt va? Hoppas snarare på rosloggan och nitad länk!Vad tror ni, kommer det en med datum tro? Jag har alltid haft datum och tror att jag skulle sakna det för mkt asså!