Ja, 100 mTror du har helt rätt. Hur har jag kunnat missa denna sötnos? Tål den vatten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, 100 mTror du har helt rätt. Hur har jag kunnat missa denna sötnos? Tål den vatten?
100 meter!Tror du har helt rätt. Hur har jag kunnat missa denna sötnos? Tål den vatten?
Riktigt bra sunburst på den, från ljust till nästan svart. Saknar min gamla ibland.Tror du har helt rätt. Hur har jag kunnat missa denna sötnos? Tål den vatten?
Det är ju en Oyster så ja, den tål vatten.Tror du har helt rätt. Hur har jag kunnat missa denna sötnos? Tål den vatten?
Det är tanken som räknas!Det är ju en Oyster så ja, den tål vatten.
Ned till 100 meter iaf.
https://www.rolex.com/watches/oyster-perpetual/m116000-0010.html
Edit: femma eller sexa på bollen!
Håller med dig där! Har knappt burit något annat sen denna kom in i mitt liv. Den sammetslena länken känns somFortfarande löjligt nöjd.
Fortfarande löjligt nöjd.
Samma här.Väntar med spänning på min BB 36:a fasen va tiden går sakta när man går o väntar!
Förstår det, Så galet snygg!
Hur känns den jämfört med din speedy? Tänkte på att den är lite mindre..
Väntar med spänning på min BB 36:a fasen va tiden går sakta när man går o väntar!
När jag var inne på Bergströms Ur, Göteborg tidigare i veckan så hade de ett ex på länk.Samma här.
Det är denna. Var på Bergströms i fredags och högg den.När jag var inne på Bergströms Ur, Göteborg tidigare i veckan så hade de ett ex på länk.
Trevlig klocka, bra storlek.
Nice!! Blev själv lite sugen på att slå till.
Det är denna. Var på Bergströms i fredags och högg den.
Hur menar du? Flera stycken här inne som har en.Undra när första dyker upp på k&s?
Köp å sälj delen av forumet.Hur menar du? Flera stycken här inne som har en.
Jaha. Ja det sitter jag spänt och väntar på. Intressant att se vad begagnatpriserna kommer ligga på också.Köp å sälj delen av forumet.
Exakt min tanke. Första som läs ut kommer nog bli kortvarig. Typ såld på 5 min..Jaha. Ja det sitter jag spänt och väntar på. Intressant att se vad begagnatpriserna kommer ligga på också.
Var detta på länk eller läder? Den upplevda storleken skiljer sig i min mening ganska stort mellan dessa där den på länk upplevs som större.Var inne på Hours på Emporia i Malmö igår. De har en inne. Tyvärr måste jag dock säga att den var mindre än vad jag trodde och den föll därför inte mig i smaken. Däremot kändes jäkligt gedigen och solid. Hoppas på att den kommer som en 39a nästa år.
Den hade länk.Var detta på länk eller läder? Den upplevda storleken skiljer sig i min mening ganska stort mellan dessa där den på länk upplevs som större.
Sorry för dubbelpost men jag missade att citera dig. V.v se ovan.Mitt exemplar kom förra veckan, har väntat som en barn på julafton på den.
Blev dock besviken när jag testade den, inte alls lika fin i verkligheten som på bild.
Trodde den skulle bli ett bra komplement till min 16610LV och DJ, det var det inte
Så nu kommer det finnas ett ex på Nymans for grabs.
Sorry för dubbelpost men jag missade att citera dig. V.v se ovan.