• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tudor Blackbay 36

En moddad klocka som är läskigt lik BB 36 mm. Tagen från länken nedan. Det värsta är att bilden laddades upp den 18:e november 2014 dvs. innan basel i år.
2e4e0eq.jpg

http://forums.watchuseek.com/f21/post-your-mods-here-=-246526-282.html
Seiko?
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Det gör inte det, för dom har inte skickat klockan än! Tydligen är Askelands bror i Madrid och det är endast han som kan se om pengar kommit in på kontot och han kunde inte få tag på honom idag tydligen så får vänta till imorgon innan dom ens skickar den:(
Trist och lite vinklad bortförklaring du fick :(
Hoppas klockan kommer snart och med en ursäkt.
 

Anatta

Panerai
2-Faktor
Det gör inte det, för dom har inte skickat klockan än! Tydligen är Askelands bror i Madrid och det är endast han som kan se om pengar kommit in på kontot och han kunde inte få tag på honom idag tydligen så får vänta till imorgon innan dom ens skickar den:(

Vi väntar medlidsamt med dig :)
Jag är otroligt nyfiken på dessa 36mm. Tror det blir en Hit!
 
  • Like
Reactions: Kai

Sammeh

Cartier
Av min korta arbetslivserfarenhet med norska Posten/Bring så kan jag säga att du får se upp. Dem har en tendens till att vara långsamma vid frakt ;)
 

YearZero

Omega
Trist att den inte kom idag, var så taggad att få se livebilder på den..

Håller tummarna att den kommer fram imorgon då!
 

fetpanda

Breitling
När jag kollar instagram och Tudor BB 36-tråden på watchuseek bland annat så verkar ingen annan ha fått in den. Lite coolt att Askeland verkar vara först och @Jesper Fredson kanske blir en av de första som får tag i den hos retail!
 
När jag kollar instagram och Tudor BB 36-tråden på watchuseek bland annat så verkar ingen annan ha fått in den. Lite coolt att Askeland verkar vara först och @Jesper Fredson kanske blir en av de första som får tag i den hos retail!


Det är lite den känslan jag med sitter på:) Verkar inte som om någon annan har den:) Ganska coolt att vara bland dom första i världen som får den:)
 
Topp