limbotimbo
Basic
Lite mera hands on bilder: http://www.revolution.watch/2016/06/02/in-the-wild-tudor-black-bay-36-the-perfect-all-rounder/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1 Jag tycker den gör sig riktigt bra på länken! Är den 20mm mellan luggarna?Nice, gillar den bara mer och mer.
+1 Jag tycker den gör sig riktigt bra på länken! Är den 20mm mellan luggarna?
Låter rimligt ju. När dyker den upp i butik? Skulle vara kul att se den live. Undrar om länken är avsmalnande 20-16, eller om dom kör 20-20..?Inte säker men skulle tippa på 20mm.
Låter rimligt ju. När dyker den upp i butik? Skulle vara kul att se den live. Undrar om länken är avsmalnande 20-16, eller om dom kör 20-20..?
Thanks
Får nog ändra mig lite, ju mer man tittar på bilder ju bättre ser den ut,hoppas den är lika bra I verkligheten, Tudor är heta just nu!!Ok, men tycker tavlan blir lite fullproppad med de runda indexen på ett så litet ur, och har lite svårt för den kronan. Skulle nog själv hellre gå på en beggad exp. Men vill man ha nytt är det ju ett prisvärt alternativ.
Är listpriset 24300 som det stod tidigare i tråden i Sverige? Synd att den inte kommer med urtavla i annan färg, blå hade varit awesome.
Har den kommit till Nymans?
Tror att många kommer att välja mellan en ny Tudor 36:a och en Rolex Explorer 1.
Ska vara 19mm vad jag hört....+1 Jag tycker den gör sig riktigt bra på länken! Är den 20mm mellan luggarna?
Synd, 20 hade varit bättre.Ska vara 19mm vad jag hört....
Helt klart, var lite sugen på tygbandet från BBn till min 114060. Men det ville nog inte Rolex/Tudor....Synd, 20 hade varit bättre.
Kan säkert vara en tanke med det.. Är den 19-16 så blir jag gladHelt klart, var lite sugen på tygbandet från BBn till min 114060. Men det ville nog inte Rolex/Tudor....
Det är lugnt, 20 kommer funka!19? Va är det för ett j*kla mått? Det går väl iofs att klämma in 20 mm nato och liknande.