Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan du se om det är solida ändlänkar?
Det är naturligvis en smaksak, men jag gillar att kronan sticker ut så pass mycket.
Pratade med en kille på Bergströms för några veckor sedan och han tyckte att den uppfattas mindre än en DJ. Vad tycker du?
Så jäkla bra, STORT grattisDå är den här Första intrycket är att det är en fantastiskt fin klocka som bär fint trots sina 36mm Jag har 17,5 till 18 cm handled Jag var innan rädd att caset skulle vara lika klumpigt som på vanliga Blackbay men det är den absolut inte, den är perfekt tjocklek
Vackert!! GrattisDå är den här Första intrycket är att det är en fantastiskt fin klocka som bär fint trots sina 36mm Jag har 17,5 till 18 cm handled Jag var innan rädd att caset skulle vara lika klumpigt som på vanliga Blackbay men det är den absolut inte, den är perfekt tjocklek
Grattis till den första på forumet!Då är den här Första intrycket är att det är en fantastiskt fin klocka som bär fint trots sina 36mm Jag har 17,5 till 18 cm handled Jag var innan rädd att caset skulle vara lika klumpigt som på vanliga Blackbay men det är den absolut inte, den är perfekt tjocklek
Vad är det svarta vid kronan ?
Krontuben
"WINDING CROWNVet inte riktigt. Ser ut som en svart plastring mellan kronan och boetten ?
Känns det lika bra idag @Jesper Fredson ?
Fortfarande fascinerande att den inte verkar dykt upp någon annanstans!
Det är verkligen fascinerande att du verkar vara den första som får klockan. Finner inte några tecken på att någon annan skall ha fått tag i en ännu..
Står på listan hos Nymans men väntar också på att ROB E ska höra av sig.Joda, jag har ställt spargrisen på matbordet med hammaren bredvid.. Chop chop Nymans!
Står på listan hos Nymans men väntar också på att ROB E ska höra av sig.
Hur väl håller den tiden än så länge?
Helt perfektBjuder på en bild
Detta kanske hjälper innan Jesper svarar!@Jesper Fredson Du nämnde att caset känns bra! Jag är inte en fan av BB caset på 41mm. Har du någon känsla för skillnaden mellan dem två strl?
@Jesper Fredson Du nämnde att caset känns bra! Jag är inte en fan av BB caset på 41mm. Har du någon känsla för skillnaden mellan dem två strl?
A.W.E.S.O.M.EJag hatar BB 41 caset sålt två stycken på grund utav det Detta är mycket tunnare och sitter bättre