Underbar, helt underbar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbar, helt underbar.
Ja, man börjar ju undra vad som händer...Nu måste den ju ha kommit till Sverige med
Fortsätt pumpa ut bilder, klockmobben måste hållas i schack
Du är omtänksam.Fortsätt pumpa ut bilder, klockmobben måste hållas i schack
Tycker ni inte timvisaren något för lång?
Tanken slår mig att Tudor inte ville göra samma misstag som Rolex gjorde med Explorern, där timvisaren var för kort. Så nu drog man till rejält i längden på denna.
Eller är det bara jag?
Måste jag rätta mig själv, menade såklart minutvisaren... Sorry för det!Den är ju exakt som på den nya explorern Kortare så blir det ju samma som den gamla explorern
Damn you autocorrect!Jag var inte till Krons igår och de sa att den skulle komma inte till hösten. Är det någon som känner till om någon annan handlare i Stockholm har fått in den?
autocorrect=incorrectDamn you autocorrect!
Boom!Ca +2-3
Varför så stor trekant kl 12? Det gör att klockan inte ens är kul att titta på. Inte för att jag har råd, just nu iaf. Men diggar nya strl och utseedendet i övrigt. Tråkigt.
Letar man bara fel så är det inte någon poäng att köpa någon klocka, finns något fel med alla
trekanten kl.12 är väl lika lång som indexmarkeringarna vid 3, 6 och 9. Tycker det ser helt naturligt ut.Varför så stor trekant kl 12? Det gör att klockan inte ens är kul att titta på. Inte för att jag har råd, just nu iaf. Men diggar nya strl och utseedendet i övrigt. Tråkigt.
Ju mer lume desto bättre!Varför så stor trekant kl 12? Det gör att klockan inte ens är kul att titta på. Inte för att jag har råd, just nu iaf. Men diggar nya strl och utseedendet i övrigt. Tråkigt.
trekanten kl.12 är väl lika lång som indexmarkeringarna vid 3, 6 och 9. Tycker det ser helt naturligt ut.
Ah dagens bild