• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bild från fisketuren tidigare idag, o självklart fick Tudorn vara med o hålla tiden idag :)
A16A569D-3A76-45B0-9407-6BBE412881A4.jpeg

Skulle vara intressant och se en fördelning över vilka modeller här i tråden. Av inläggen att döma är det mest BB58. Men det behöver ju inte betyda någonting. Någon som har någon ovanlig modell eller Jumbo i bra skick? :)

Kul idé! Mitt Tudorägande har varit ganska mainstream dock.

Tudor jag har ägt:
Black Bay Burgundy red ETA
BB58 Navy

Tudor jag äger:
BB58 Svart
BB58 925 Silver
Date+Day

Kul idé! Mitt Tudorägande har varit ganska mainstream dock.

Tudor jag har ägt:
Black Bay Burgundy red ETA
BB58 Navy

Tudor jag äger:
BB58 Svart
BB58 925 Silver
Date+Day
Tack samma här! Kanske inte så fantasifullt men..

Har ägt:
Tudor BB 58 OG på läder
Tudor BB 58 Navy
Tudor BB36 x 2

Äger:
Tudor BB OG på länk.

Planerar för en:
Date+Day TT alt. Tudor Prince DD Blue Jumbo

…… ska nog erkännas att jag är lite sugen på en BB’58 Navy igen….:rolleyes:

Skulle vara intressant och se en fördelning över vilka modeller här i tråden. Av inläggen att döma är det mest BB58. Men det behöver ju inte betyda någonting. Någon som har någon ovanlig modell eller Jumbo i bra skick? :)
Rolig idé!

Har ägt:
Tudor BB 41 röd
4 x Tudor BB 58 OG
Tudor BB 58 blå
Tudor BB36 svart
Tudor Submariner 9411/0 snowflake
Tudor 76200
Tudor 7934 "big rose"

Äger:
För tillfället ingen, men läser aktivt denna tråd

Kommande:
BB58 blå och någon trevlig vintage

Senast ändrad:
Kul idé!

Äger:
BB58 Svart
BB58 Blå

Nästa köp:
Blir troligtvis en TT Princess Date till frugan och vill ha en Date Day själv att matcha med 😊.

Ägt:
BB 58 Svart
BB 58 Blå
Pelagos Svart tvåraders
Pelagos Blå
BB 41 Röd
BB 41 Svart
BB 41 Svart Smiley face
BB 41 Grön
BB 36 Svart
Date day Silver (76200)
Date day Svart (76200)
Sub 76100 (favoriten)
P01
GMT x 2
Heritage chrono Blå

Äger:
Ingen för tillfället.

Nästa köp:
Oklart, lutar mot en BB 58 igen. Silver vore kul att testa.

Senast ändrad:
😎👌
Ägt:
BB 58 Svart tvåraders
BB 58 Blå
Pelagos Svart
Pelagos Blå
BB 41 Röd
BB 41 Svart x 2
BB 41 Grön
BB 36
Date day silver
Date day svart
Sub 76100 (favoriten)
P01
GMT x 2
Heritage chrono blå

Äger: Ingen för tillfället

Nästa köp: Oklart, lutar mot en BB 58 igen. Silver vore kul att testa.

Bb58 tvåraders??

Kul!

Har ägt:

BB58 svart - två gånger
BB36 svart - två gånger
BB36 blå
76213 med champagnetavla

Äger:

76213 med diamanttavla

Funderar på:
BB58 blå (eller svart igen 😅)

Kul !
Ägt
Tudor black bay x2 , svart och blå
Tudor prince chrono 79280
Tudor date day

äger ingen just nu

kommande köp blir BB58 blå el bronze :)

Äger
Tudor Hydronaut
Tudor BB 36 blå
Tudor Royal date day
Tudor Chrono panda
Tudor BB 58 925

kommande det vet man aldrig😁😁

Helskotta vilken omsättning vissa har 😯
Skoj att se vilka modeller som har passerat förbi.

Lite fattigt med bilder så jag slänger upp en bild som visar mina. Kan med säkerhet säga att dessa tre kommer stanna
En är graverad. En annan ska bli graverad (väntar på att motivet ska skapas). Den tredje kanske också får något.
1959C512-7B30-4C72-909B-8C14CE55FAE1.jpeg

Helskotta vilken omsättning vissa har 😯
Skoj att se vilka modeller som har passerat förbi.

Lite fattigt med bilder så jag slänger upp en bild som visar mina. Kan med säkerhet säga att dessa tre kommer stanna
En är graverad. En annan ska bli graverad (väntar på att motivet ska skapas). Den tredje kanske också får något.
1959C512-7B30-4C72-909B-8C14CE55FAE1.jpeg
Haha. Tröttheten slog in. Har ju faktiskt haft 1a generation Pelagos som är en riktigt trevlig klocka. Kan bli att en sån kommer tillbaka i framtiden

Ser ut som att ngt ur BB serien är det som passerat mest över åren även med en hel del återköp av samma modell. :)
Ägt:
BB 58 Svart
BB 58 Blå
Pelagos Svart tvåraders
Pelagos Blå
BB 41 Röd
BB 41 Svart
BB 41 Svart Smiley face
BB 41 Grön
BB 36 Svart
Date day Silver (76200)
Date day Svart (76200)
Sub 76100 (favoriten)
P01
GMT x 2
Heritage chrono Blå

Äger:
Ingen för tillfället.

Nästa köp:

@-RI- imponerande lista. :cool:

Ägt:
BB 58 Svart
BB 58 Blå
Pelagos Svart tvåraders
Pelagos Blå
BB 41 Röd
BB 41 Svart
BB 41 Svart Smiley face
BB 41 Grön
BB 36 Svart
Date day Silver (76200)
Date day Svart (76200)
Sub 76100 (favoriten)
P01
GMT x 2
Heritage chrono Blå

Äger:
Ingen för tillfället.

Nästa köp:

Det var ingen kort lista du hade där, du har ju haft i princip hela deras sortiment typ 😂

Tillbaka
Topp