Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra idé o hade varit intressant o se vilka modeller som existerar i större utsträckningSkulle vara intressant och se en fördelning över vilka modeller här i tråden. Av inläggen att döma är det mest BB58. Men det behöver ju inte betyda någonting. Någon som har någon ovanlig modell eller Jumbo i bra skick?![]()
Skulle vara intressant och se en fördelning över vilka modeller här i tråden. Av inläggen att döma är det mest BB58. Men det behöver ju inte betyda någonting. Någon som har någon ovanlig modell eller Jumbo i bra skick?![]()
Tack samma här! Kanske inte så fantasifullt men..Kul idé! Mitt Tudorägande har varit ganska mainstream dock.
Tudor jag har ägt:
Black Bay Burgundy red ETA
BB58 Navy
Tudor jag äger:
BB58 Svart
BB58 925 Silver
Date+Day
Rolig idé!Skulle vara intressant och se en fördelning över vilka modeller här i tråden. Av inläggen att döma är det mest BB58. Men det behöver ju inte betyda någonting. Någon som har någon ovanlig modell eller Jumbo i bra skick?![]()
Kul idé!Skulle vara intressant och se en fördelning över vilka modeller här i tråden. Av inläggen att döma är det mest BB58. Men det behöver ju inte betyda någonting. Någon som har någon ovanlig modell eller Jumbo i bra skick?![]()
Kul idé!
Äger:
BB58 Svart
BB58 Blå
Nästa köp:
Blir troligtvis en TT Princess Date till frugan och vill ha en Date Day själv att matcha med.
Hög igenkänningsfaktor där. Tas tacksamt emot sedan ligger de och samlar damm. Nästa blir ta mig fasiken en Cartier Tank så jag kan anektera den efter en rimlig period i byrånKul! Jag tänkte också köpa en Princess till frugan för att matcha.
Hoppas det faller ut bra bara... hon är helt ointresserad av klockor![]()
![]()
KulKul! Jag tänkte också köpa en Princess till frugan för att matcha.
Hoppas det faller ut bra bara... hon är helt ointresserad av klockor![]()
![]()
Smart dragHög igenkänningsfaktor där. Tas tacksamt emot sedan ligger de och samlar damm. Nästa blir ta mig fasiken en Cartier Tank så jag kan anektera den efter en rimlig period i byrån![]()
Ägt:Skulle vara intressant och se en fördelning över vilka modeller här i tråden. Av inläggen att döma är det mest BB58. Men det behöver ju inte betyda någonting. Någon som har någon ovanlig modell eller Jumbo i bra skick?![]()
Bb58 tvåraders??Ägt:
BB 58 Svart tvåraders
BB 58 Blå
Pelagos Svart
Pelagos Blå
BB 41 Röd
BB 41 Svart x 2
BB 41 Grön
BB 36
Date day silver
Date day svart
Sub 76100 (favoriten)
P01
GMT x 2
Heritage chrono blå
Äger: Ingen för tillfället
Nästa köp: Oklart, lutar mot en BB 58 igen. Silver vore kul att testa.
Kul!Skulle vara intressant och se en fördelning över vilka modeller här i tråden. Av inläggen att döma är det mest BB58. Men det behöver ju inte betyda någonting. Någon som har någon ovanlig modell eller Jumbo i bra skick?![]()
Kul !Skulle vara intressant och se en fördelning över vilka modeller här i tråden. Av inläggen att döma är det mest BB58. Men det behöver ju inte betyda någonting. Någon som har någon ovanlig modell eller Jumbo i bra skick?![]()
Den blå har en viss förmåga att smyga sig på igen.BB58 blå (eller svart igen)
ÄgerSkulle vara intressant och se en fördelning över vilka modeller här i tråden. Av inläggen att döma är det mest BB58. Men det behöver ju inte betyda någonting. Någon som har någon ovanlig modell eller Jumbo i bra skick?![]()
Helskotta vilken omsättning vissa harSkulle vara intressant och se en fördelning över vilka modeller här i tråden. Av inläggen att döma är det mest BB58. Men det behöver ju inte betyda någonting. Någon som har någon ovanlig modell eller Jumbo i bra skick?![]()
Haha. Tröttheten slog in. Har ju faktiskt haft 1a generation Pelagos som är en riktigt trevlig klocka. Kan bli att en sån kommer tillbaka i framtidenHelskotta vilken omsättning vissa har
Skoj att se vilka modeller som har passerat förbi.
Lite fattigt med bilder så jag slänger upp en bild som visar mina. Kan med säkerhet säga att dessa tre kommer stanna
En är graverad. En annan ska bli graverad (väntar på att motivet ska skapas). Den tredje kanske också får något.
![]()
Ser ut som att ngt ur BB serien är det som passerat mest över åren även med en hel del återköp av samma modell.Skulle vara intressant och se en fördelning över vilka modeller här i tråden. Av inläggen att döma är det mest BB58. Men det behöver ju inte betyda någonting. Någon som har någon ovanlig modell eller Jumbo i bra skick?![]()
@-RI- imponerande lista.Ägt:
BB 58 Svart
BB 58 Blå
Pelagos Svart tvåraders
Pelagos Blå
BB 41 Röd
BB 41 Svart
BB 41 Svart Smiley face
BB 41 Grön
BB 36 Svart
Date day Silver (76200)
Date day Svart (76200)
Sub 76100 (favoriten)
P01
GMT x 2
Heritage chrono Blå
Äger:
Ingen för tillfället.
Nästa köp:
Oklart, lutar mot en BB 58 igen. Silver vore kul att testa.
Det var ingen kort lista du hade där, du har ju haft i princip hela deras sortiment typÄgt:
BB 58 Svart
BB 58 Blå
Pelagos Svart tvåraders
Pelagos Blå
BB 41 Röd
BB 41 Svart
BB 41 Svart Smiley face
BB 41 Grön
BB 36 Svart
Date day Silver (76200)
Date day Svart (76200)
Sub 76100 (favoriten)
P01
GMT x 2
Heritage chrono Blå
Äger:
Ingen för tillfället.
Nästa köp:
Oklart, lutar mot en BB 58 igen. Silver vore kul att testa.