Burnman
Guld
Snyggt! Och stort grattis på bemärkelsedagenChronon får vara med och fira min födelsedag.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Och stort grattis på bemärkelsedagenChronon får vara med och fira min födelsedag.![]()
TackSnyggt! Och stort grattis på bemärkelsedagen
Grattis på födelsedagenChronon får vara med och fira min födelsedag.![]()
TackatGrattis på födelsedagen![]()
Grattis!Chronon får vara med och fira min födelsedag.![]()
Man tackarGrattis!![]()
Kul idé och att få en känsla för hur den skulle kunna se ut. Men kommer aldrig att slå en ärligt använd och sliten.![]()
Go faux it or faux pa? @timepeacer customized Tudor BB58 Navy Blue
Vintage watches and retro aesthetics have been dominant forces in the watch marketplace. A well and evenly patinated watch is an extremely valuable commodity, and these sorts of references can fetch incredible hammer prices at auction or among the many vendors who deal in vintage watches.timeandtidewatches.com
Vad tycker ni?
+1Kul idé och att få en känsla för hur den skulle kunna se ut. Men kommer aldrig att slå en ärligt använd och sliten.
Även om jag själv inte vill äga någon så skulle det vara intressant att se samma experiment med en svart ’58.+1
Själva grejen med de där kaffefläcksfärgade, asgamla indexarna är för mig att de är just det: asgamla.
Men med det sagt- kul att någon provar!
Verkligen. Försökte googla lite- men utan framgång!Även om jag själv inte vill äga någon så sullr det vara intressant att se samma experiment med en svart ’58.
Näää. Köp en Seiko och modda om man är ute efter den looken.![]()
Go faux it or faux pa? @timepeacer customized Tudor BB58 Navy Blue
Vintage watches and retro aesthetics have been dominant forces in the watch marketplace. A well and evenly patinated watch is an extremely valuable commodity, and these sorts of references can fetch incredible hammer prices at auction or among the many vendors who deal in vintage watches.timeandtidewatches.com
Vad tycker ni?
Funderat på att byta namn till "Freddy two-tone"? Som hittat ur SopranosFredag och tvåtonTyvärr trist ljus..
![]()
Haha låter fantastisktFunderat på att byta namn till "Freddy two-tone"? Som hittat ur Sopranos![]()
Snygg! Svårt att hitta ett ljus som gör tavlan rättvis. Postar en hälsning från min något blekare brorFredag och tvåtonTyvärr trist ljus..
![]()
Vilket Mesh är det ifrån?För mycket Breitling över det hela?![]()
![]()
Jag kanske är hjärntvättad av hur det ser ut vanligtvis men tycker inte att det passar. Speciellt det konstiga glappet mellan länken och själva boetten. Vet att det blir samma med ett läder eller NATO/MN men det känns mer naturligt. Självklar ska du ju köra på det du gillar.För mycket Breitling över det hela?![]()
![]()
Jag vet inte vad jag tycker om det, men tänker att jag testar. Har haft den på originallänk nu i ett år och hade denna liggandes.Jag kanske är hjärntvättad av hur det ser ut vanligtvis men tycker inte att det passar. Speciellt det konstiga glappet mellan länken och själva boetten. Vet att det blir samma med ett läder eller NATO/MN men det känns mer naturligt. Självklar ska du ju köra på det du gillar.
Flög tyvärr inte alls för mig. Men gillar du det så körFör mycket Breitling över det hela?![]()
![]()
Det är från Geckota, köpt här på forumet.Vilket Mesh är det ifrån?