Blev visst lite felFin klocka. Fel tråd.
Starta om från ’GÅ’
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev visst lite felFin klocka. Fel tråd.
Starta om från ’GÅ’
Tudor tråden är aldrig fel. Dra ett skott på en Tudor så är allt förlåtetBlev visst lite fel
Kul pjäs detta! Tjock men inga problem på en ganska platt handled.
Nymans Ur Stockholm, fick in den i måndags.Vilken AD har inne så man kan prova?
Tjockleken är inget jag kan anmärka på alls.Hur känns de med tjockleken?
Är jag förlåten nu @Deskdiversthlm @BackTudor tråden är aldrig fel. Dra ett skott på en Tudor så är allt förlåtet
Vart provade du den?Tjockleken är inget jag kan anmärka på alls.
Jag använder själv en BB58 och har absolut inget att gott att säga kring höjden på klockan.
Sitter super !
Satte mig på väntelista, säger nog allt
Väldigt bra helhetsintryck av Tudor BB Pro. Hade med mig mig egna BB58 som reference och de känns väldigt lika i utformningen.Vad är ditt helhetsintryck? Kan den mäta sig med BB58 om man bortser från komplikationerna?
Nymans Ur StockholmVart provade du den?
Sa dom något om leveranstiden?Nymans Ur Stockholm
GrattisIdag blev jag en gift man och Tudorn fick hänga med!
Ingen info kring det då de ännu inte hade rullat igång helt med leveranser förutom deras visnings ex.Sa dom något om leveranstiden?
Grattis!Idag blev jag en gift man och Tudorn fick hänga med!
Jag står redan på listan men ville bara höra om det kommit någon ny info.Ingen info kring det då de ännu inte hade rullat igång helt med leveranser förutom deras visnings ex.
Men de sa att väntelistan var kort så skulle rekommendera att sätta upp dig pronto om du är sugen.
Grattis vännen hoppas ni får många bra år tillsammans.Idag blev jag en gift man och Tudorn fick hänga med!
Vilken AD är detta?
Nymans Ur Stockholm, fick in den i måndags.
Intressant detta hur AD's får in visnings ex som sedan helt plötsligt är väck (sålda).Rob Engström hade en men den är numera såld.
Ser ut att vara i exemplariskt skick!Ny i kollektionen
Hur menar du? De får ju in klockor, vissa väljer att behålla ett ex som visningsexemplar en period och vissa säljer allt de får in. Är ju inte så att de får ett visnings exemplar från Tudor (mig veterligen).Intressant detta hur AD's får in visnings ex som sedan helt plötsligt är väck (sålda).
Alldeles riktigt. Den fanns inte framme till visning då den var såld men jag frågade snällt och fick kika på den.Hur menar du? De får ju in klockor, vissa väljer att behålla ett ex som visningsexemplar en period och vissa säljer allt de får in. Är ju inte så att de får ett visnings exemplar från Tudor (mig veterligen).
I fallet Rob Engström så fick @Scaramanga vänligt nog titta på en klocka som väntade på att bli upphämtad av köparen t ex.
Grattis!! Fint med ValborgsvigselIdag blev jag en gift man och Tudorn fick hänga med!
Håller med!Ser ut att vara i exemplariskt skick!
Berätta mer: ref? År?
Grattis och självklart ackompanjemang!Idag blev jag en gift man och Tudorn fick hänga med!
Grattis till er båda (och snygg klocka)!Idag blev jag en gift man och Tudorn fick hänga med!
Nu blev jag faktiskt avundsjukKul pjäs detta! Tjock men inga problem på en ganska platt handled.