• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

dräpdrulle

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Kul pjäs detta! Tjock men inga problem på en ganska platt handled.



15160C06-1BA2-41E3-95A7-05A7D5CD8308.jpeg
CFCD8824-1230-44BC-8B7E-FB8F7CEC6320.jpeg
F9AFCA7F-95BC-40EE-9F9F-D35E4C8E03DD.jpeg
CAEDE935-4849-40E2-8C3F-CB1ABE29CD84.jpeg
7EFC11F3-BB01-46A7-8645-D0FDB67A17F7.jpeg

Vilken AD är detta?
 

Zeddius

Omega
Vad är ditt helhetsintryck? Kan den mäta sig med BB58 om man bortser från komplikationerna?
Väldigt bra helhetsintryck av Tudor BB Pro. Hade med mig mig egna BB58 som reference och de känns väldigt lika i utformningen.

Kring höjden som många reagerar på så är det inget jag kan anmärka på utan det var en allround solid klocka 😀👍

Satte mig på väntelistan efter ha provat den 😅
 

m_s

Patek
2-Faktor
Intressant detta hur AD's får in visnings ex som sedan helt plötsligt är väck (sålda).
Hur menar du? De får ju in klockor, vissa väljer att behålla ett ex som visningsexemplar en period och vissa säljer allt de får in. Är ju inte så att de får ett visnings exemplar från Tudor (mig veterligen).

I fallet Rob Engström så fick @Scaramanga vänligt nog titta på en klocka som väntade på att bli upphämtad av köparen t ex.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Hur menar du? De får ju in klockor, vissa väljer att behålla ett ex som visningsexemplar en period och vissa säljer allt de får in. Är ju inte så att de får ett visnings exemplar från Tudor (mig veterligen).

I fallet Rob Engström så fick @Scaramanga vänligt nog titta på en klocka som väntade på att bli upphämtad av köparen t ex.
Alldeles riktigt. Den fanns inte framme till visning då den var såld men jag frågade snällt och fick kika på den.
 
Topp