• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Hands-on Black Bay Pro


CBC45316-D893-4C04-BBE5-A6C1FCFC843F.jpeg
 

BankAnden

Panerai
Då har även jag testat Pro.

Charmig klocka som har något nedtonat intryck, men ändå makes a mark. Vintage, fast modern.

Spännet är en fullträff med fantastiskt smidig justering.

Och höjden då? Tycker den är ganska hög rent visuellt, men ger inte den klossiga känslan som några av sina kusiner. Tycker caset är tunt nog för att kunna leva med höjden. Fick inte topptung känsla.

Tavlan är snygg, men jag är lätt tveksam till färgen på index och visare.

Gillar den mycket, men oklart om den räcker hela vägen 🤔 Fick inte feeling och satte ej upp mig på vänt.
 

SalvadorDali

Rolex
2-Faktor
Lite sugen på att köpa en Tudor fastrider black shield. Guld eller vit tavla. Den har visst blivit discontinued?
Vad tycker ni om klockan?

Finns den med guld eller vit tavla? Är det inte den modellen som bara går i svart/rött eller är jag ute och cyklar?

Edit: Nu såg jag bilden🙂

Personligen är det ingen favorit, men smaken är bekant som baken och jag har dessutom klena handleder😉
 

xelor2006

Cartier
Paneristi
2-Faktor
Då har även jag testat Pro.

Charmig klocka som har något nedtonat intryck, men ändå makes a mark. Vintage, fast modern.

Spännet är en fullträff med fantastiskt smidig justering.

Och höjden då? Tycker den är ganska hög rent visuellt, men ger inte den klossiga känslan som några av sina kusiner. Tycker caset är tunt nog för att kunna leva med höjden. Fick inte topptung känsla.

Tavlan är snygg, men jag är lätt tveksam till färgen på index och visare.

Gillar den mycket, men oklart om den räcker hela vägen 🤔 Fick inte feeling och satte ej upp mig på vänt.
Vart fanns den att titta på ?
 
Topp