Ja suben är en fantastisk klockaNu blev jag faktiskt avundsjuk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja suben är en fantastisk klockaNu blev jag faktiskt avundsjuk
Jag blir mer och mer såld. Men jag tycker nästan de skulle gått hela vägen och lagt till kronskydd när de nu ändå gått ifrån den traditionella BB kronan.Hands-on Black Bay Pro
Hands-on: Tudor Black Bay Pro
Eqotime tar en närmare titt på den nya Tudor Black Bay Pro som lanserades under Watches and Wonders. En efterlängtad klocka hos många.eqotime.com
HydronautenLite Tudor på lördagskvällen fattas två så blir det en klocka varje veckodag hoppas de dyker upp snart.
Tycker den ser ut att sitta kanon!Hands-on Black Bay Pro
Eqotime tar en närmare titt på den nya Tudor Black Bay Pro som lanserades under Watches and Wonders. En efterlängtad klocka hos många.eqotime.com
Ruskigt fin,sitter ju som en smäck.Hands-on Black Bay Pro
Ja säkerligen och tyvärr...
Tycker den ser väldigt lyckad ut! Tror ni det blir en waitlist hype ala Blå bB58?
Ja det skulle jag tro och premiumpriser till en början. Men har man is i magen så lär ju även dessa sjunka till ett stabilare pris likt de tidigare 58 modellerna
Tycker den ser väldigt lyckad ut! Tror ni det blir en waitlist hype ala Blå bB58?
Stort Grattis!!Idag blev jag en gift man och Tudorn fick hänga med!
Väljer att inte kommentera Det viktiga är väl att jag inte byter fru lika ofta som jag säljer klockorStort Grattis!!
Då vet vi med säkerhet att du inte kommer att sälja klockan... eller?
Vi grattar, jag och min ChronoIdag blev jag en gift man och Tudorn fick hänga med!
Väljer att inte kommentera Det viktiga är väl att jag inte byter fru lika ofta som jag säljer klockor
Kanske dags att gravera om. Förslag nedan (vet inte vad den meningen betyder men det kanske passar någon)Haha, det är sant
Tänkte först tipsa om att du kunde gravera baklocket men sen såg jag att den blå BB58:an "Not For Sale" låg uppe på Köp&Sälj igen
Kanske dags att gravera om. Förslag nedan (vet inte vad den meningen betyder men det kanske passar någon)
Lite sugen på att köpa en Tudor fastrider black shield. Guld eller vit tavla. Den har visst blivit discontinued?
Vad tycker ni om klockan?
Svart-Röd är väl Ducati…Finns den med guld eller vit tavla? Är det inte den modellen som bara går i svart/rött eller är jag ute och cyklar?
Svart-Röd är väl Ducati…
Stämmer var på väg att köpa en sådan för något år sedan.Svart-Röd är väl Ducati…
Vart fanns den att titta på ?Då har även jag testat Pro.
Charmig klocka som har något nedtonat intryck, men ändå makes a mark. Vintage, fast modern.
Spännet är en fullträff med fantastiskt smidig justering.
Och höjden då? Tycker den är ganska hög rent visuellt, men ger inte den klossiga känslan som några av sina kusiner. Tycker caset är tunt nog för att kunna leva med höjden. Fick inte topptung känsla.
Tavlan är snygg, men jag är lätt tveksam till färgen på index och visare.
Gillar den mycket, men oklart om den räcker hela vägen Fick inte feeling och satte ej upp mig på vänt.