Big Block! Ref 79160
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade tänkt mig en pro som nästa klocka men nu blev det svårare…Så det var en ny 39mm Pelagos
![]()
TUDOR Pelagos 39, a versatile sports watch | TUDOR Watch
With its new Pelagos 39 model, TUDOR offers a versatile watch at the crossroads between the world of technical diving and urban sophisticationwww.tudorwatch.com
Ja, den ser trevlig ut!Den åker upp på önskelistan!
Bästa klockan i uppdaterad kostym!Så det var en ny 39mm Pelagos
![]()
TUDOR Pelagos 39, a versatile sports watch | TUDOR Watch
With its new Pelagos 39 model, TUDOR offers a versatile watch at the crossroads between the world of technical diving and urban sophisticationwww.tudorwatch.com
Ser riktigt bra ut. Det som dragit mig från pelagos är just storleken. 39mm är sweetspot. Även röda detaljer mot svart bakgrund har jag alltid varit svag för.Hade tänkt mig en pro som nästa klocka men nu blev det svårare…
Forum jag är med i från England, någon som redan har sett den.Vart hittade du att den är 11,8 mm tjock?
Vart hittade du att
Tudor har svarat på en kommentar på IG också. Så 11,8 mm stämmer!Forum jag är med i från England, någon som redan har sett den.
Grym.. något för oss som gillar fxd men vill ha länk samt mindre diameter
Dyker du så länge att du behöver datum?Grym.. något för oss som gillar fxd men vill ha länk samt mindre diameter
Dessvärre utan datum så går bort för min del![]()
Varför envisas dom med att ej ha datum?Läglig release för @SeikoZ
Klart mindre än skx?
Varför envisas du med att ”måste ha datum”?Varför envisas dom med att ej ha datum?![]()
Skulle nästan kunna tro detDyker du så länge att du behöver datum?![]()
Eftersom en klocka är mer än smycke för mig. Det är ett redskap.Varför envisas du med att ”måste ha datum”?![]()
Skönt för dig att ha en anledning att avstå köp… Själv är jag inget fan av datum på dykare så denna lockar!Skulle nästan kunna tro detDet handlar mer om att jag nästa bara har klockor utan datum. Ska man sälja in klockan till sig själv (rättfärdiga ett köp) så behöver den ha ngt som jag ”saknar”.
![]()
Måste iaf försöka intala mig det. Risken är dock att det blir ett köp i slutändan iafSkönt för dig att ha en anledning att avstå köp… Själv är jag inget fan av datum på dykare så denna lockar!
Där tvärdog intresset, får försöka skaffa en Pro iställetNästan mitt i prick, men varför sunburst tavla på en titandykare? Var väl inget fel på den matta tavlan..![]()
Beställ nu då. Det är väl den spontana gissningen. Eller att du skulle beställt ifjol.Vad är era spontana gissningar på väntetiden? Känns som en perfekt examenspresent till mig själv nästa vår
Är väl svårt att säga, men när jag ringde krons en halvtimme efter lanseringen hade dom inte ens hört talas om den ännu. Dom blev ju i alla fall inte nerringda direkt. Fick höra säljarens "åh fan!"-reaktion när han kollade hemsidan.Vad är era spontana gissningar på väntetiden? Känns som en perfekt examenspresent till mig själv nästa vår
Jag har stått i kö på en FXD sedan december. omöjligt att veta hur tilldelningen blir.Vad är era spontana gissningar på väntetiden? Känns som en perfekt examenspresent till mig själv nästa vår
Tavlan? E det inte bezelen som va sunbrushed.Nästan mitt i prick, men varför sunburst tavla på en titandykare? Var väl inget fel på den matta tavlan..![]()