• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Är väl svårt att säga, men när jag ringde krons en halvtimme efter lanseringen hade dom inte ens hört talas om den ännu. Dom blev ju i alla fall inte nerringda direkt. Fick höra säljarens "åh fan!"-reaktion när han kollade hemsidan.
Jag ringde Bergströms i gbg strax efter släppet. Fick ungefär samma reaktion där. Skrev upp mig som ”Intresserad” tills att dom fick reda på tilldelningen. Gissar på att den kommer vara obefintlig som vanligt 😅

En till:
1661875659722.png

Sunburst ruinerade det en aning, väntar ivrigt med att klämma på IRL.
Kul med ett oväntat släpp! Lite fundersam till sunburst detaljerna, men som alltid är det på handleden som är enda sättet att få känslan för den.

Ska bli skoj att klämma på den inom kort 👍🏻👍🏻
Japp lessons learned med Tudor är ju att de alltid är bättre IRL. Den enda som inte föll mig i smaken var Rangern. Riktigt sugen på lite klämma på Pelagosen. 😀

Man blir lite sugen pelagos 39mm, men blir nog till att sälja den svarta BB58 först i så fall. 🤔 what to do.

Jag vill inte vara en party pooper men San Martin släppte sin 39mm före Tudor (dock i stål). :p (jag vet att original flingan kom mycket tidigare.)
Håller med att sunburst känns väldigt konstigt på en Pelagos samt det faktum att man marknadsför denna som en tjejklocka som man har på stranden och klubben :facepalm:
D1.jpg
Rätt lågt av Tudor att kopiera San Martin. OK att de kör mkt homage till Rolex men San Martin? Herregud kan de inte komma på någon egen design?! :banghead:
Ska aldrig mer köpa Tudor nu :woot:

Rätt lågt av Tudor att kopiera San Martin. OK att de kör mkt homage till Rolex men San Martin? Herregud kan de inte komma på någon egen design?! :banghead:
Ska aldrig mer köpa Tudor nu :woot:
Vad ska man säga, SM har blivit en riktig trend setter i klockvärlden. En force to be reckon with. Tittar man på deras senaste släpp så är det garanterat att någon av de större spelarna kommer att kopiera :D :p

Fasiken, jag gillar den mer än jag hade önskat. Skaffar man den så lär subben ligga i lådan konstant :/ Hoppas den kommer i någon ytterligare färg (förutom blå). Då blir det ett säkert köp.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp