Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kontaktade också Hours, håller tummarnaRingde Klockmaster på Emporia, inte först i kön men de visste inget än. Får se ifall jag blir med en![]()
Datum på en dükare är beviset på att Satan existerar….ett makabert påfund! Stör det estetiska och är en halvmesür…….burr….Grym.. något för oss som gillar fxd men vill ha länk samt mindre diameter
Dessvärre utan datum så går bort för min del![]()
Är sjukt sugen, så är inte omöjligt att det händer i framtiden. Kanske inför OWGM23 och säljer inom 5 dagar![]()
Diggar det skarpt.
Sunburst ruinerade det en aning, väntar ivrigt med att klämma på IRL.
Japp lessons learned med Tudor är ju att de alltid är bättre IRL. Den enda som inte föll mig i smaken var Rangern. Riktigt sugen på lite klämma på Pelagosen.Kul med ett oväntat släpp! Lite fundersam till sunburst detaljerna, men som alltid är det på handleden som är enda sättet att få känslan för den.
Ska bli skoj att klämma på den inom kort![]()
Ja håller med skrev upp mig men vi får se hur den är.Kul med ett oväntat släpp! Lite fundersam till sunburst detaljerna, men som alltid är det på handleden som är enda sättet att få känslan för den.
Ska bli skoj att klämma på den inom kort![]()
Trodde du avvaktade annat?Man får kanske köpa en åttonde Tudor![]()
Den åker upp på önskelistan!
Jag ser ändå att de kan leva bredvid varandra. En med vintage-vibe och aluminiumbezel som kan vara relativt dressad och en mer toolig och modern som är lätt, borstad och har lume på en ceremic bezel.Man blir lite sugen pelagos 39mm, men blir nog till att sälja den svarta BB58 först i så fall.what to do.
Köper argumentet, men har oxå en explorer, så då är det tre svarta tavlor utan datum. Känns enformigtJag ser ändå att de kan leva bredvid varandra. En med vintage-vibe och aluminiumbezel som kan vara relativt dressad och en mer toolig och modern som är lätt, borstad och har lume på en ceremic bezel.
Haha ja det har du nog rätt i.Köper argumentet, men har oxå en explorer, så då är det tre svarta tavlor utan datum. Känns enformigt![]()
Ja men den kommer ju aldrig , så får lite abstinens men köpte i och för sig en Cartier till frugan idagTrodde du avvaktade annat?![]()
11,8 står det på tudors instagramÄr det någon som fått bekräftat tjockleken på Pelagos 39?
James Stacey skrev 11.8 i sin artikel också.Är det någon som fått bekräftat tjockleken på Pelagos 39?
Rätt lågt av Tudor att kopiera San Martin. OK att de kör mkt homage till Rolex men San Martin? Herregud kan de inte komma på någon egen design?!Jag vill inte vara en party pooper men San Martin släppte sin 39mm före Tudor (dock i stål).(jag vet att original flingan kom mycket tidigare.)
Håller med att sunburst känns väldigt konstigt på en Pelagos samt det faktum att man marknadsför denna som en tjejklocka som man har på stranden och klubben
![]()
James Stacey skrev 11.8 i sin artikel också.
11,8 står det på tudors instagram
Rätt lågt av Tudor att kopiera San Martin. OK att de kör mkt homage till Rolex men San Martin? Herregud kan de inte komma på någon egen design?!
Ska aldrig mer köpa Tudor nu![]()
Vad ska man säga, SM har blivit en riktig trend setter i klockvärlden. En force to be reckon with. Tittar man på deras senaste släpp så är det garanterat att någon av de större spelarna kommer att kopieraRätt lågt av Tudor att kopiera San Martin. OK att de kör mkt homage till Rolex men San Martin? Herregud kan de inte komma på någon egen design?!
Ska aldrig mer köpa Tudor nu![]()
Du kan få köpa min när jag haft den ett tagSkit också... Då MÅSTE jag ju ha denna![]()
Förutom att du ju inte säljer klockorDu kan få köpa min när jag haft den ett tag![]()
Du kan få köpa min när jag haft den ett tag![]()