Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett MN från Erika's är aldrig fel.Sugen på att göra något med min vardagsklocka. Läder, Nato, Jubilee?
Ge mig inspiration
Ibland när jag känner att jag vill mixa upp det lite crazy med mina Submariners/oyster-klockor så vänder jag på länken så att emblemet på claspen vetter åt kl 6 istället för kl 12. Då får man variation men klockan ser ändå som bäst ut.Sugen på att göra något med min vardagsklocka. Läder, Nato, Jubilee?
Ge mig inspiration
Inte alls dumt. det gröna va riktigt najsEtt MN från Erika's är aldrig fel.
The Original MN Strap by Erika's Originals
My patented MN™ Straps adjusts to your wrist effortlessly and are widely considered the most comfortable all-season watch straps available. 100% custom hand made in Spain.erikasoriginals.com
Så sjukt snyggt. Är nog det jag vart mest inne på att skaffa.Håller med om att samtliga BB gör sig riktigt schyssta på jubilee!
Blir typ sugen på att skaffa en själv...
Just den där bilden är från US! Har hört gott om själva länken, men att claspen ska vara sådär. Forstner tror jag har länkar där man kan byta ut claspen till Tudors egna om jag inte missminner mig.Så sjukt snyggt. Är nog det jag vart mest inne på att skaffa.
Vilka har? är det Forstner och US som har?
Ah det är ju najs om man kan ha kvar claspen. får googla liteJust den där bilden är från US! Har hört gott om själva länken, men att claspen ska vara sådär. Forstner tror jag har länkar där man kan byta ut claspen till Tudors egna om jag inte missminner mig.
If it’s not broken, don’t fix itSugen på att göra något med min vardagsklocka. Läder, Nato, Jubilee?
Ge mig inspiration
Där har du en poäng men billigare att köpa ny länk eller liknande än att köpa ännu en klockaIf it’s not broken, don’t fix it
Lite som @Burnman var inne på skulle jag säga att jag alltid återvänder till den vanliga länken. Men visst är det kul att variera. Personligen upplever jag inte att Jubilee (eller läder) passar på den. Men en smakfråga. Kör på det du tycker flyger.Inte alls dumt. det gröna va riktigt najs
Just den där bilden är från US! Har hört gott om själva länken, men att claspen ska vara sådär. Forstner tror jag har länkar där man kan byta ut claspen till Tudors egna om jag inte missminner mig.
Jag har US och är nöjd. Det är US som har att man kan använda original spännet.Ah det är ju najs om man kan ha kvar claspen. får googla lite
Jag såg detJag har US och är nöjd. Det är US som har att man kan använda original spännet.
Sugen på att göra något med min vardagsklocka. Läder, Nato, Jubilee?
Ge mig inspiration
Just rassliga jubilee brukar ju inte vara så raka
Ett rejält rassligt tvåtonsjubilee är givetvis det enda raka
Helt klart coolt och oväntat
Ett rejält rassligt tvåtonsjubilee är givetvis det enda raka
Det är det absolut. Men inte lika roligtDär har du en poäng men billigare att köpa ny länk eller liknande än att köpa ännu en klocka
Nej man är ju aldrig så nöjd som när man får köpa en till klockaDet är det absolut. Men inte lika roligt
Jag kör US jubilee och är riktigt nöjd.Sugen på att göra något med min vardagsklocka. Läder, Nato, Jubilee?
Ge mig inspiration
Sjukt, för mig är den grön!Visste inte att klockan skiftar färg när man lägger den i snön, kanske bara är på den blåa
Jävla lustigt assåSjukt, för mig är den grön!
Grattis !Redo för Tudor Torsdag