• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudor idag igen😍
0A0F2AFA-300B-4801-94A9-29945CABDA4F.jpeg

Sugen på att göra något med min vardagsklocka. Läder, Nato, Jubilee?
Ge mig inspiration 🙂🙏
20221211_115103.jpg
Ibland när jag känner att jag vill mixa upp det lite crazy med mina Submariners/oyster-klockor så vänder jag på länken så att emblemet på claspen vetter åt kl 6 istället för kl 12. Då får man variation men klockan ser ändå som bäst ut.
Men skämt åsido, de bilder jag sett med 58an på jubilee har sett riktigt bra ut.

Så sjukt snyggt. Är nog det jag vart mest inne på att skaffa.
Vilka har? är det Forstner och US som har?
Just den där bilden är från US! Har hört gott om själva länken, men att claspen ska vara sådär. Forstner tror jag har länkar där man kan byta ut claspen till Tudors egna om jag inte missminner mig.

Just den där bilden är från US! Har hört gott om själva länken, men att claspen ska vara sådär. Forstner tror jag har länkar där man kan byta ut claspen till Tudors egna om jag inte missminner mig.
Ah det är ju najs om man kan ha kvar claspen. får googla lite :)
Jag har US och är nöjd. Det är US som har att man kan använda original spännet.

Tillbaka
Topp