Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller så gör du som jag vänder på det loggan blir i och för sig upp och ner men flärpen åt rätt håll tycker jag.
Tisdag och nytt band på klockan.![]()
Inte riktigt van vid att flärpen sitter på andra sidan men man vänjer väll sig
Snyggt där, stort grattis![]()
![]()
Paket på posten idag
79190
Magisk! Stort grattis till ett kanonköp.![]()
![]()
Paket på posten idag
79190
Cool dam du har! Grattis till henne och dig! Det får bli ett mål för egen del. Att få damen till att gilla den typen av ur alltsåIgår var jag och sambon och köpte band till pro![]()
och hon fick testa bb54
Idag slog hon till
Jäklar vilken fin klocka
GrattisIgår var jag och sambon och köpte band till pro![]()
och hon fick testa bb54
Idag slog hon till
Jäklar vilken fin klocka
Ja det är kul när respektive har samma intressen , min fru blev intresserad för 3-4 år sedan nu har hon 20 talet klockor i varierande prisklasser dock ingen Tudor ännu, spanar på minisubbarna så vi får se.Cool dam du har! Grattis till henne och dig! Det får bli ett mål för egen del. Att få damen till att gilla den typen av ur alltså![]()
Oj! Det tog fart snabbt dåJa det är kul när respektive har samma intressen , min fru blev intresserad för 3-4 år sedan nu har hon 20 talet klockor i varierande prisklasser dock ingen Tudor ännu, spanar på minisubbarna så vi får se.
Inte illa!Igår var jag och sambon och köpte band till pro![]()
och hon fick testa bb54
Idag slog hon till
Jäklar vilken fin klocka
JönköpingInte illa!
Var kliver man in och får med sig en bb54 hem samma dag, om man får fråga?
Fasiken vad P39:an är bra.Skickar lite solbilder på P39 här är det inget höstrusk![]()
![]()
Ja mycketFasiken vad P39:an är bra.
Jag trodde det skulle kännas för stort innan jag testade klockan, tänker inte på det alls när den är på.Ni som har Pelagos 39, hur upplever Ni det långa spännet?
Tycker inte att det upplevs som långt på armen , så inget jag har reflekterat över.Ni som har Pelagos 39, hur upplever Ni det långa spännet?
Jag är inte så imponerad, upplever att det blir svårt att få spännet centrerat. Samtidigt kanske jag får undersöka ifall det blir bättre om man byter sida på någon länkbitNi som har Pelagos 39, hur upplever Ni det långa spännet?
Precis detta som jag är osäker på.Jag är inte så imponerad, upplever att det blir svårt att få spännet centrerat. Samtidigt kanske jag får undersöka ifall det blir bättre om man byter sida på någon länkbit
Sen spelar det säkert roll hur handleden ser ut men här har du en jämnförelse med subPrecis detta som jag är osäker på.
Får bli ett besök till Jönköping och testa inom en snar framtid.