Hej, hur tycker du gummit Àr i följsamhet och kÀnsla ? Funderar pÄ ett med , de ser lite tjocka ut pÄ bild gummitTrevlig TT![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hej, hur tycker du gummit Àr i följsamhet och kÀnsla ? Funderar pÄ ett med , de ser lite tjocka ut pÄ bild gummitTrevlig TT![]()
![]()
Fantastiskt.Hej, hur tycker du gummit Àr i följsamhet och kÀnsla ? Funderar pÄ ett med , de ser lite tjocka ut pÄ bild gummit
Hur menar du? GÄr vÀl inte att bestÀlla/köpa via Tudors hemsida. Eller vill du komma Ät hemsidor till AD som finns i Hongkong? Kollade inte klippet tyvÀrr. Jag har köpt Prince med referens 76213 frÄn grÄhandlare i Hongkong. Helt nya alltsÄ.Hej! Finns det nÄgra i gruppen som köpt Tudor frÄn Hongkong via VPN? Enligt det hÀr klippet pÄ youtube ska det gÄ fint att köpa hem andra modeller som inte erbjuds i Europa.
Tack för svarFantastiskt.
naktdelen Àr vÀll att man inte kan micro justera med bandet pÄ samma sÀtt som t-fit
Men jag har inte haft pÄ lÀnken en gÄng sen jag köpte band. SÄ jag Àr mycket nöjd![]()
Ett alternativ dÀr kan vara att ta bort en hel lÀnkbit och tillsÀtta tvÄ halvlÀnkar.Har insett att jag troligen ligger precis pÄ grÀnsen till att behöva en halvlÀnk till P39:an, har ett snÀpp kvar och med en lÀnkbit till sÄ blir det för stort. Vad tror ni? TÀnker att det Àr vinter och att handen svÀller pÄ sommaren samt att US har lite kampanj. Ni som köpt, Àr ni nöjda och hur sÄg er situation ut?
Den ser fantastisk ut den dÀr, spanat pÄ den bÄde en och tvÄ gÄnger
Hade samma bekymmer. Jag köpte en halvlÀnk ifrÄn Uncle Seiko. Blev perfekt.Har insett att jag troligen ligger precis pÄ grÀnsen till att behöva en halvlÀnk till P39:an, har ett snÀpp kvar och med en lÀnkbit till sÄ blir det för stort. Vad tror ni? TÀnker att det Àr vinter och att handen svÀller pÄ sommaren samt att US har lite kampanj. Ni som köpt, Àr ni nöjda och hur sÄg er situation ut?
Var pÄ vÀg att trilla dit pÄ ett jubilee nu nÀr de har bra rabatt men höll mina fingrar i styr. DÀremot kanske ett rött Zealand klickas hem ikvÀll...Hade samma bekymmer. Jag köpte en halvlÀnk ifrÄn Uncle Seiko. Blev perfekt.
Sen kan man tycka att Tudor haft med nĂ„n halvlĂ€nk ifrĂ„n börjanâŠ.
Jag undrade just vem som var eller kommer bli först pÄ forumet med den. Kort dÀrefter surfar man in i trÄden och ...BÀÀm!
Jag med vi fÄr köpa en och ha delad vÄrdnadDen ser fantastisk ut den dÀr, spanat pÄ den bÄde en och tvÄ gÄnger![]()
Den har ju @Porsan haft lÀngeJag undrade just vem som var eller kommer bli först pÄ forumet med den. Kort dÀrefter surfar man in i trÄden och ...BÀÀm!
Sjukt bra!! 79090?DĂ„ var man med en Tudor igen
![]()
Sjukt bra!! 79090?![]()