Hej, hur tycker du gummit är i följsamhet och känsla ? Funderar på ett med , de ser lite tjocka ut på bild gummitTrevlig TT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej, hur tycker du gummit är i följsamhet och känsla ? Funderar på ett med , de ser lite tjocka ut på bild gummitTrevlig TT
Fantastiskt.Hej, hur tycker du gummit är i följsamhet och känsla ? Funderar på ett med , de ser lite tjocka ut på bild gummit
Hur menar du? Går väl inte att beställa/köpa via Tudors hemsida. Eller vill du komma åt hemsidor till AD som finns i Hongkong? Kollade inte klippet tyvärr. Jag har köpt Prince med referens 76213 från gråhandlare i Hongkong. Helt nya alltså.Hej! Finns det några i gruppen som köpt Tudor från Hongkong via VPN? Enligt det här klippet på youtube ska det gå fint att köpa hem andra modeller som inte erbjuds i Europa.
Tack för svarFantastiskt.
naktdelen är väll att man inte kan micro justera med bandet på samma sätt som t-fit
Men jag har inte haft på länken en gång sen jag köpte band. Så jag är mycket nöjd
Ett alternativ där kan vara att ta bort en hel länkbit och tillsätta två halvlänkar.Har insett att jag troligen ligger precis på gränsen till att behöva en halvlänk till P39:an, har ett snäpp kvar och med en länkbit till så blir det för stort. Vad tror ni? Tänker att det är vinter och att handen sväller på sommaren samt att US har lite kampanj. Ni som köpt, är ni nöjda och hur såg er situation ut?
Den ser fantastisk ut den där, spanat på den både en och två gånger
Hade samma bekymmer. Jag köpte en halvlänk ifrån Uncle Seiko. Blev perfekt.Har insett att jag troligen ligger precis på gränsen till att behöva en halvlänk till P39:an, har ett snäpp kvar och med en länkbit till så blir det för stort. Vad tror ni? Tänker att det är vinter och att handen sväller på sommaren samt att US har lite kampanj. Ni som köpt, är ni nöjda och hur såg er situation ut?
Var på väg att trilla dit på ett jubilee nu när de har bra rabatt men höll mina fingrar i styr. Däremot kanske ett rött Zealand klickas hem ikväll...Hade samma bekymmer. Jag köpte en halvlänk ifrån Uncle Seiko. Blev perfekt.
Sen kan man tycka att Tudor haft med nån halvlänk ifrån början….
Jag undrade just vem som var eller kommer bli först på forumet med den. Kort därefter surfar man in i tråden och ...Bääm!
Jag med vi får köpa en och ha delad vårdnadDen ser fantastisk ut den där, spanat på den både en och två gånger
Den har ju @Porsan haft längeJag undrade just vem som var eller kommer bli först på forumet med den. Kort därefter surfar man in i tråden och ...Bääm!
Sjukt bra!! 79090?Då var man med en Tudor igen
Sjukt bra!! 79090?